Pažaidęs su modeliavimu supratau kodėl vakaruose eismo planuotojai skatina važinėti dviračiais ar VT: ant galimybių ribos dirbančioje lengvųjų automobilių sistemoje bet koks pakeitimas gali iššaukti neprognozuojamas pasekmes. Tuo tarpu VT ir dviračiai mieste turi plačias ribas laviravimui. Gali atsitikti ir taip, kad padidinus pralaidumą šiame žiede užsikiš iš pirmo žvilgsnio nesusijusi atkarpa, pvz. Kareivių-Žirmūnų sankryža. Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą negalima, nes projektuotojo smegenys nesugeba prognozuoti kiekvieno iš čia pravažiuojančių 4500 vairuotojų minčių. Net modeliuojant stochastiniu modeliu kas valandą srautas pasiskirsto nevienodai, todėl reikia sumodeliuoti kelias paras eismo, kad nustatyti vyraujančią tendenciją. Pirmadieniais ji vienokia, penktadieniais – kitokia. Nuo metų laikų taip pat priklauso. tranzoo rašė: > atkims sita - uzsikims minsko ziedas. > > as nieko nekeisciau. > > -- > T > > "unce" <info@delfi.lt> wrote in message > news:li35a5$sk1$1@trimpas.omnitel.net... >> https://www.facebook.com/Meras.Zuokas/photos/a.164412213603645.35000.150259975018869/787487067962820/?type=1 >> >> >