Tema: Re: Olandų žiedo rekonstrukcija
Autorius: KEdas
Data: 2014-04-09 16:44:37
Pažaidęs su modeliavimu supratau kodėl vakaruose eismo planuotojai 
skatina važinėti dviračiais ar VT: ant galimybių ribos dirbančioje 
lengvųjų automobilių sistemoje bet koks pakeitimas gali iššaukti 
neprognozuojamas pasekmes. Tuo tarpu VT ir dviračiai mieste turi plačias 
ribas laviravimui.
Gali atsitikti ir taip, kad padidinus pralaidumą šiame žiede užsikiš iš 
pirmo žvilgsnio nesusijusi atkarpa, pvz. Kareivių-Žirmūnų sankryža. 
Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą 
negalima, nes projektuotojo smegenys nesugeba prognozuoti kiekvieno iš 
čia pravažiuojančių 4500 vairuotojų minčių.
Net modeliuojant stochastiniu modeliu kas valandą srautas pasiskirsto 
nevienodai, todėl reikia sumodeliuoti kelias paras eismo, kad nustatyti 
vyraujančią tendenciją. Pirmadieniais ji vienokia, penktadieniais – 
kitokia. Nuo metų laikų taip pat priklauso.

tranzoo rašė:
> atkims sita - uzsikims minsko ziedas.
>
> as nieko nekeisciau.
>
> -- 
> T
>
> "unce" <info@delfi.lt> wrote in message 
> news:li35a5$sk1$1@trimpas.omnitel.net...
>> https://www.facebook.com/Meras.Zuokas/photos/a.164412213603645.35000.150259975018869/787487067962820/?type=1 
>>
>>
>