Pamatytum tu tuos „mokslininkus“... O šiaip protingi žmonės diskutuoja argumentais, o ne asmenų savybių aptarinėjimais. PukiS rašė: > hmz, savaite savamokslio paneigia mokslininku testus? stipru. > > "KEdas" wrote in message news:li3cue$42b$1@trimpas.omnitel.net... > > Su Aimsun bandomąja versija. Gali parsisiųsti nemokamai, o naudotis > išmoksi per savaitę. Ne raketų ten mokslas. > > > PukiS rašė: >> galima suzinot kaip modeliavai? >> >> "KEdas" wrote in message news:li3ag4$1rj$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Jie nedaug ką įvertino. Ten ne modeliavimas, o chaltūros pavyzdys. >> Pats modeliavau ir mačiau, kad SUSIAURINUS kai kurias žiedo jungtis >> pralaidumas padidėtų 20%, bet reikalas labai rizikingas, nes saugumo >> salelę perstūmus metru rezultatas gali labai radikaliai pasikeisti. >> >> Studijos skaičiai: >> Dabar pravažiuoja 4400 automobilių ir praeina 1000 pėsčiųjų. >> >> Sumodeliavus gavo, kad dabar pravažiuoja MAKSIMUM 3300 automobilių, >> pertvarkius į sankryžą pravažiuos MAKSIMUM 4500 automobilių. Pėsčiųjų >> fazių nevertino (spėju iš pateiktų simuliacijų), daryta prielaida, kad >> sankryžų vairuotojai neužkišinės į jas įvažiuodami per geltoną ir ten >> likdami stovėti. >> Verta rekonstruoti dėl 100 automobilių TEORINIO pralaidumo padidinimo? >> Aš savo nuomonę jau išsakiau – dviračių naudojimą ta rekonstrukcija tik >> padidins, nes sugadinus susisiekimą automobiliais važiuoti dviračiu taps >> tik patraukliau. Net ir nieko neinvestuojant dviračių susisiekimo >> gerinimui. >> >> >> Jonas Vingis rašė: >>> Beje, tie ekspertai kai skaičiavo pralaidumus, ar įvertino tą faktą, >>> kad >>> piko metu tą sankryžą užkimš nesilaikantys reikalavimo nevažiuoti į >>> sankryžą, jei negali jos nesustodami pravažiuoti? >> >