Tema: Re: Olandų žiedo rekonstrukcija
Autorius: KEdas
Data: 2014-04-09 15:09:08
Pamatytum tu tuos „mokslininkus“...
O šiaip protingi žmonės diskutuoja argumentais, o ne asmenų savybių 
aptarinėjimais.

PukiS rašė:
> hmz, savaite savamokslio paneigia  mokslininku testus? stipru.
>
> "KEdas"  wrote in message news:li3cue$42b$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Su Aimsun bandomąja versija. Gali parsisiųsti nemokamai, o naudotis
> išmoksi per savaitę. Ne raketų ten mokslas.
>
>
> PukiS rašė:
>> galima suzinot kaip modeliavai?
>>
>> "KEdas"  wrote in message news:li3ag4$1rj$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Jie nedaug ką įvertino. Ten ne modeliavimas, o chaltūros pavyzdys.
>> Pats modeliavau ir mačiau, kad SUSIAURINUS kai kurias žiedo jungtis
>> pralaidumas padidėtų 20%, bet reikalas labai rizikingas, nes saugumo
>> salelę perstūmus metru rezultatas gali labai radikaliai pasikeisti.
>>
>> Studijos skaičiai:
>> Dabar pravažiuoja 4400 automobilių ir praeina 1000 pėsčiųjų.
>>
>> Sumodeliavus gavo, kad dabar pravažiuoja MAKSIMUM 3300 automobilių,
>> pertvarkius į sankryžą pravažiuos MAKSIMUM 4500 automobilių. Pėsčiųjų
>> fazių nevertino (spėju iš pateiktų simuliacijų), daryta prielaida, kad
>> sankryžų vairuotojai neužkišinės į jas įvažiuodami per geltoną ir ten
>> likdami stovėti.
>> Verta rekonstruoti dėl 100 automobilių TEORINIO pralaidumo padidinimo?
>> Aš savo nuomonę jau išsakiau – dviračių naudojimą ta rekonstrukcija tik
>> padidins, nes sugadinus susisiekimą automobiliais važiuoti dviračiu taps
>> tik patraukliau. Net ir nieko neinvestuojant dviračių susisiekimo 
>> gerinimui.
>>
>>
>> Jonas Vingis rašė:
>>> Beje, tie ekspertai kai skaičiavo pralaidumus, ar įvertino tą faktą, 
>>> kad
>>> piko metu tą sankryžą užkimš nesilaikantys reikalavimo nevažiuoti į
>>> sankryžą, jei negali jos nesustodami pravažiuoti?
>>
>