Tai būtent, kad palyginama. Tai vadinama modelio kalibravimu, kuris šiuo atveju neatliktas. Tiesiog teigiama, kad „sankryža 1,5 karto pralaidesnė už žiedą“. Modeliuoti sankryžas yra gerokai lengviau nei žiedus, nes ten dalyvių elgsena nesunkiai nuspėjama (užsidegė žalia – nuvažiavo), kas žieduose yra sudėtingiau, nes sprendimas įvažiuoti į žiedą labai priklauso nuo konkretaus vairuotojo srautų vertinimo (spėsiu-nespėsiu). Kai VGTU atsiųs rektoriaus pasirašytą dokumentą – paviešinsiu tą ataskaitą. Kol kas ji neoficiali, tad nenorėčiau anksčiau laiko važiuoti ant paties universiteto, o ne konkrečių asmenų. 2014.04.09 15:29, Doxlas rašė: > Tada viskas patikrinama. Reikia elementoriškai suskaičiuoti srautus > jau egzistuojančiuose panašiose sankryžose, palygint su teoriniais > rodikliais - ir turėsim pataisos koeficientą ir sankryžoms, ne vien > žiedams. Tada ir galima kažką lygint ir spręst. O po visa > rekonstruojama sankryža požeminis parkingas neplanuojamas? > Mano pamąstymai: > nemanau, kad šitokia sankryža smarkiai pagerins pralaidumą. Dabartinio > Antakalnio žiedo problema - yra vyraujantis Olandų-Žirmūnų srautas ir > piko metu sudėtinga į žiedą įvažiuot iš Antakalnio ir Kosciuškos > gatvių. Šviesoforinė sankryžą šitą problemą išspręstų. > > "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message > news:li3d3i$45d$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei skaitytum įdėmiai, tai suprastum, kad portugalai sugeba >> susispausti 30% geriau nei aprašo teoriniai modeliai, todėl žiedu >> pravažiuoja 4400 REALIŲ automobilių vietoje 3300 teorinių. >> >> >> S54 rašė: >>> problemos del to kad portugalai nesugeba ivaziuoti i zieda jei >>> horizonte matosi koks artejantis automobilis >>> >>> "Jonas Vingis" wrote in message >>> news:li3a4o$1kp$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> 2014-04-09 14:10, hedgehogus paiuricus rašė: >>>> tai tipo del tokiu atsilupeliu, KET ignoruotoju, negalima daryt >>>> pralaidziu sankryzu? >>> >>> Kokia nauda iš teoriškai pralaidžios, bet praktiškai nepralaidžios >>> sankryžos? >>> >>> Beje, ten tame žiede problemos ne dėl to, kad kai kurie jo išvažiavimai >>> būna užkimšti? >>