Tema: Re: Olandų žiedo rekonstrukcija
Autorius: amenox
Data: 2014-04-09 14:56:07
Šiaip jei REALIAI pravažiuoja 4400 o sumodeliavus tik 3300, tai galima spėt 
kad jei sumodeliavus yra 4500 tai realiai gali būti ir 6000. :) Bet va kai 
kedas modeliuotus duomenis iškart palygina su realiais... Nors ką daugiau iš 
kedo tikėtis - dviračiai ir  tik dviračiai išpręs visas Vilniaus transporto 
problemas. Amen.

P.S. Jei dar jiem dviračių takų kada nors atsiras nu tai tada vašče bus. :)

"PukiS" <pukudza@gmail.com> wrote in message 
news:li3b46$2eb$1@trimpas.omnitel.net...
> galima suzinot kaip modeliavai?
>
> "KEdas"  wrote in message news:li3ag4$1rj$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Jie nedaug ką įvertino. Ten ne modeliavimas, o chaltūros pavyzdys.
> Pats modeliavau ir mačiau, kad SUSIAURINUS kai kurias žiedo jungtis
> pralaidumas padidėtų 20%, bet reikalas labai rizikingas, nes saugumo
> salelę perstūmus metru rezultatas gali labai radikaliai pasikeisti.
>
> Studijos skaičiai:
> Dabar pravažiuoja 4400 automobilių ir praeina 1000 pėsčiųjų.
>
> Sumodeliavus gavo, kad dabar pravažiuoja MAKSIMUM 3300 automobilių,
> pertvarkius į sankryžą pravažiuos MAKSIMUM 4500 automobilių. Pėsčiųjų
> fazių nevertino (spėju iš pateiktų simuliacijų), daryta prielaida, kad
> sankryžų vairuotojai neužkišinės į jas įvažiuodami per geltoną ir ten
> likdami stovėti.
> Verta rekonstruoti dėl 100 automobilių TEORINIO pralaidumo padidinimo?
> Aš savo nuomonę jau išsakiau – dviračių naudojimą ta rekonstrukcija tik
> padidins, nes sugadinus susisiekimą automobiliais važiuoti dviračiu taps
> tik patraukliau. Net ir nieko neinvestuojant dviračių susisiekimo 
> gerinimui.
>
>
> Jonas Vingis rašė:
>> Beje, tie ekspertai kai skaičiavo pralaidumus, ar įvertino tą faktą, kad
>> piko metu tą sankryžą užkimš nesilaikantys reikalavimo nevažiuoti į
>> sankryžą, jei negali jos nesustodami pravažiuoti?
>