Šiaip jei REALIAI pravažiuoja 4400 o sumodeliavus tik 3300, tai galima spėt kad jei sumodeliavus yra 4500 tai realiai gali būti ir 6000. :) Bet va kai kedas modeliuotus duomenis iškart palygina su realiais... Nors ką daugiau iš kedo tikėtis - dviračiai ir tik dviračiai išpręs visas Vilniaus transporto problemas. Amen. P.S. Jei dar jiem dviračių takų kada nors atsiras nu tai tada vašče bus. :) "PukiS" <pukudza@gmail.com> wrote in message news:li3b46$2eb$1@trimpas.omnitel.net... > galima suzinot kaip modeliavai? > > "KEdas" wrote in message news:li3ag4$1rj$1@trimpas.omnitel.net... > > Jie nedaug ką įvertino. Ten ne modeliavimas, o chaltūros pavyzdys. > Pats modeliavau ir mačiau, kad SUSIAURINUS kai kurias žiedo jungtis > pralaidumas padidėtų 20%, bet reikalas labai rizikingas, nes saugumo > salelę perstūmus metru rezultatas gali labai radikaliai pasikeisti. > > Studijos skaičiai: > Dabar pravažiuoja 4400 automobilių ir praeina 1000 pėsčiųjų. > > Sumodeliavus gavo, kad dabar pravažiuoja MAKSIMUM 3300 automobilių, > pertvarkius į sankryžą pravažiuos MAKSIMUM 4500 automobilių. Pėsčiųjų > fazių nevertino (spėju iš pateiktų simuliacijų), daryta prielaida, kad > sankryžų vairuotojai neužkišinės į jas įvažiuodami per geltoną ir ten > likdami stovėti. > Verta rekonstruoti dėl 100 automobilių TEORINIO pralaidumo padidinimo? > Aš savo nuomonę jau išsakiau – dviračių naudojimą ta rekonstrukcija tik > padidins, nes sugadinus susisiekimą automobiliais važiuoti dviračiu taps > tik patraukliau. Net ir nieko neinvestuojant dviračių susisiekimo > gerinimui. > > > Jonas Vingis rašė: >> Beje, tie ekspertai kai skaičiavo pralaidumus, ar įvertino tą faktą, kad >> piko metu tą sankryžą užkimš nesilaikantys reikalavimo nevažiuoti į >> sankryžą, jei negali jos nesustodami pravažiuoti? >