"Bet užuot su pretenzijas pareiškusiu pirkėju susisiekę elektroninėmis ryšio priemonėmis, prekybos centro „Senukai” darbuotojai pakvietė jo žmoną ir mandagiai pasiūlė grąžinti pinigus už tą baidyklę. Prieš tai paprašė pasirašyti dokumentą, kad daugiau pretenzijų ji neturėsianti. „Aš neprašiau grąžinti pinigų. Kaip galima buvo grąžinti pinigus už prekę be mano sutikimo?” – stebėjosi K.Žurauskas." Transkripcija: Senukai: nu sorry, paziurejom, matom kad tikrai sh... cia, o ne kurmiabaidykle. Biski apsilopininom. Atsiprasom, grazinam pinigus. K. Zurauskas: Ne, ne, ne, ne, ne, ne! As noriu, kad cia butu kurmiabaidykle, padarykit, kad veiktu. Kurmis wrote: > neteko domėtis, bet greičiausiai taip ir nėra/neveikia sistema, kuri > priverstų atsakyti gamintoją už produktą, kuris sukelia ne pageidaujamą > poveikį, bet dar ir problemų pridaro. Kalbu apstrakčiai, nes nekartą teko > nusivilti įvairiais prietaisais... užuojaita prieniškiui... > > Kurmis > p.s. nikas neturi ryšio su šiais gyvūnais > "Jonas" <ukas_3@hotmail.com> wrote in message > news:jdu7on$c4n$1@trimpas.omnitel.net... >> nelaimės, tai bent info paviešins >> "Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> wrote in message >> news:jdu6jj$arl$1@trimpas.omnitel.net... >>> http://www.lrytas.lt/?data=20120103&id=akt03_a1120103&sk_id=99&view=2 >>> >>> -- >>> Gimp >>> >> > >