Tema: Re: Bom?ø architekt?ros propagavimas
Autorius: Sail
Data: 2015-04-13 08:40:41
Tramvajus tai isvis nesusipratimas smegeninej. Nu nafig reikia tu begiu ant 
zemes, ir kazkokio aparato, galincio vazinet tik begiais, ir keliancio 
triuksma?

Trulikas vaziuoja bet kuria juosta, o begiai ore ir netrukdo masinu eismui. 
Jei atitversi trulikui atskira juosta kaip tramvajui, greitis bus 80 km/h.

Tegul geriau tautiniam stadione pinigus plauna, ar kanalizacijos vamzdzius i 
neries krantine stato vietoj paminklu.




"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message 
news:mg6cjr$b8s$1@trimpas.omnitel.net...
> 2015-04-09 20:14, BigM rašė:
>>> Dituvos sodai planuoti ir pradėti dar TSRS laikais ir tai buvo
>>> (projektuotas) didžiausias sodų masyvas visoje šalyje. Nepasijutai
>>> nejaukiai dėl savų ditirambų ;-)?
>>
>>
>> Ir kodėl turėjau pasijausti nejaukiai? kad kažkas TSRS laikais sugebėjo
>> žmoniškai suplanuoti? savu laiku kas nors būtų sugebėjęs žmoniškai
>> suplanuoti didmiesčius, jų zonas, gatves, jų potencialią plėtrą,
>> neturėtumėm tokio susispaudimo ir šūdino eismo (net tramvajaus Vln. per
>> tiek metų neįžvelgė poreikio ir savu laiku neįsirengė...).
>
> Tuo erdvių gatvių planavimu sovietmečiu žavėtis derėtų atsargiau. Neseniai 
> klausiausi vieno čiabuvio pasakojimo, kaip pokaryje planuota pratęsinėt 
> Savanorius iki pat Neries krantinės ir toliau. Pro Universitetą, 
> suprantama. Po dvi (ar tai daugiau) eiles į kiekvieną pusę, su skiriamąja 
> juosta. Neblogai, ane? Iš ko, manai, Vokiečių gatvė tokiu bulvaru patapo?
>
> Rimtai manai, kad Vilnių taip paprasta didmiesčiu padaryt? Truputį 
> važinėjau Varšuvoje. Ačiukas, geriau jau tegu Vilnius be tramvajaus ir 
> siaurom gatvikėm
>
> S.
>