Tramvajus tai isvis nesusipratimas smegeninej. Nu nafig reikia tu begiu ant zemes, ir kazkokio aparato, galincio vazinet tik begiais, ir keliancio triuksma? Trulikas vaziuoja bet kuria juosta, o begiai ore ir netrukdo masinu eismui. Jei atitversi trulikui atskira juosta kaip tramvajui, greitis bus 80 km/h. Tegul geriau tautiniam stadione pinigus plauna, ar kanalizacijos vamzdzius i neries krantine stato vietoj paminklu. "eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message news:mg6cjr$b8s$1@trimpas.omnitel.net... > 2015-04-09 20:14, BigM rašė: >>> Dituvos sodai planuoti ir pradėti dar TSRS laikais ir tai buvo >>> (projektuotas) didžiausias sodų masyvas visoje šalyje. Nepasijutai >>> nejaukiai dėl savų ditirambų ;-)? >> >> >> Ir kodėl turėjau pasijausti nejaukiai? kad kažkas TSRS laikais sugebėjo >> žmoniškai suplanuoti? savu laiku kas nors būtų sugebėjęs žmoniškai >> suplanuoti didmiesčius, jų zonas, gatves, jų potencialią plėtrą, >> neturėtumėm tokio susispaudimo ir šūdino eismo (net tramvajaus Vln. per >> tiek metų neįžvelgė poreikio ir savu laiku neįsirengė...). > > Tuo erdvių gatvių planavimu sovietmečiu žavėtis derėtų atsargiau. Neseniai > klausiausi vieno čiabuvio pasakojimo, kaip pokaryje planuota pratęsinėt > Savanorius iki pat Neries krantinės ir toliau. Pro Universitetą, > suprantama. Po dvi (ar tai daugiau) eiles į kiekvieną pusę, su skiriamąja > juosta. Neblogai, ane? Iš ko, manai, Vokiečių gatvė tokiu bulvaru patapo? > > Rimtai manai, kad Vilnių taip paprasta didmiesčiu padaryt? Truputį > važinėjau Varšuvoje. Ačiukas, geriau jau tegu Vilnius be tramvajaus ir > siaurom gatvikėm > > S. >