Tramvajus važiuoja tyliau, veža daugiau keleivių, jam reikia mažesnio kelio pločio. jo eksploatacija per 30 metų yra pigesnė nei aparatų su padangomis. Tačiau tai nereiškia, kad Vilniui reikia tramvajaus. Tiesiog nėra keleivių. 2015.04.13 08:40, Sail rašė: > Tramvajus tai isvis nesusipratimas smegeninej. Nu nafig reikia tu begiu ant > zemes, ir kazkokio aparato, galincio vazinet tik begiais, ir keliancio > triuksma? > > Trulikas vaziuoja bet kuria juosta, o begiai ore ir netrukdo masinu eismui. > Jei atitversi trulikui atskira juosta kaip tramvajui, greitis bus 80 km/h. > > Tegul geriau tautiniam stadione pinigus plauna, ar kanalizacijos vamzdzius i > neries krantine stato vietoj paminklu. > > > > > "eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message > news:mg6cjr$b8s$1@trimpas.omnitel.net... >> 2015-04-09 20:14, BigM raðë: >>>> Dituvos sodai planuoti ir pradëti dar TSRS laikais ir tai buvo >>>> (projektuotas) didþiausias sodø masyvas visoje ðalyje. Nepasijutai >>>> nejaukiai dël savø ditirambø ;-)? >>> >>> Ir kodël turëjau pasijausti nejaukiai? kad kaþkas TSRS laikais sugebëjo >>> þmoniðkai suplanuoti? savu laiku kas nors bûtø sugebëjæs þmoniðkai >>> suplanuoti didmiesèius, jø zonas, gatves, jø potencialià plëtrà, >>> neturëtumëm tokio susispaudimo ir ðûdino eismo (net tramvajaus Vln. per >>> tiek metø neáþvelgë poreikio ir savu laiku neásirengë...). >> Tuo erdviø gatviø planavimu sovietmeèiu þavëtis derëtø atsargiau. Neseniai >> klausiausi vieno èiabuvio pasakojimo, kaip pokaryje planuota pratæsinët >> Savanorius iki pat Neries krantinës ir toliau. Pro Universitetà, >> suprantama. Po dvi (ar tai daugiau) eiles á kiekvienà pusæ, su skiriamàja >> juosta. Neblogai, ane? Ið ko, manai, Vokieèiø gatvë tokiu bulvaru patapo? >> >> Rimtai manai, kad Vilniø taip paprasta didmiesèiu padaryt? Truputá >> vaþinëjau Varðuvoje. Aèiukas, geriau jau tegu Vilnius be tramvajaus ir >> siaurom gatvikëm >> >> S. >> >