Tema: Re: Del atostogu
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-11-12 10:42:50
Šiaip nuo įmonės priklauso. Kiek girdėjau, yra tokių įmonių, kurios kai
išnaudojai privalomas nepertraukiamas 14 dienų atostogų leidžia likusias
ir taip imti...
Tačiau yra toks dalykas kaip teisėti darbdavio lūkesčiai - t.y. jei
priklauso 28 kalendorinės dienos atostogų per metus, tai reiškia 20
darbo dienų ir 8 savaitgalių. Dėl to darbavys gali ir nenorėti leisti
atostogų nuo pirmadienio iki penktadienio. Bet čia jau nuo darbdavio
priklauso. Iš principo gali būt tokių blogiečių, kurie pvz. vers
likusias atostogas imti tik savaitgaliais.