Tema: Re: Del atostogu
Autorius: Renookas
Data: 2010-11-12 15:30:51
su tais jusu apibrezimais tai jau ziauru... nu nors siek tiek abipusio
supratimo pamastykit...

Jau megoje ana savaitgali liaudis parode savo tikraji veida.. Mes aiksteleje
uzsieme tris vietas musu klientams ir padeje padangas, kol isleidom viena
masina ir pakelem padanga is kart ileke i vieta mersas A klases. Sakom
montuotis, ne sako i mega eisiu. sakom cia musu vietos. Tai pradejo rekti ar
susimokejai kad cia uzsiimineji vietas, kai susimokesi galesi uzsiimti.
Sakom taip, susimokejom, ir ne taip mazai. Tai kai zenkla pasistatysi tai
tada ir nestatysiu, o dabar man px, as bapkes atvaziavau isleisti ir mano
reikals kur masina statau. Nors is musu puses pokalbis buvo palaikomas
pagarbus, taciau is sito vyriskio kuriam ~40 tai toks pasiputimas ir mazdaug
savo teisiu zinojimas, kad pagarbos niekam aplinkui nebelike. Taip kad
tiesiog ir su atostogom, manau reikia abipuses pagarbos ir darbdavio
darbuotojui ir darbuotojo darbdaviui.. O ne po 5 dienas vaikscioti atostogu
kad gautusi is 28 dienu 38 dienos. Cia panasiai kaip su mamytem.. pagal
istatymus gerai, bet morales tame nesimato...