Cube rašė: > Taip pat VDAI paprasciausiai praignoruoja dar viena jiems nepalanku > argumenta - bent Lietuvoje labai aiskiai apibrezta, kad istatymas > taikomas tiktai tvarkant sistemizuotas duomenu rinkmenas. T.y. budingas > sistemiskumo pozymis, va jei padarysi puslapi su tokiu pazeideju Ne. Pavartyk komentarą: http://www.ada.lt/images/cms/File/komentaras adtai.pdf Tvarkymas automatiniais būdais apima bet kokį asmens duomenų panaudojimą bet kokioje IT sistemoje, nepriklausomai nuo to, kaip duomenų gavyba yra organizuota. Taigi ši sąvoka apima, pavyzdžiui, ir nesuformatuotą tekstinę bylą, ir susistemintą duomenų bazę. Be to, nėra svarbu kokiu būdu daroma nuoroda į tam tikrą duomenų subjektą. Taigi ši sąvoka apima ne tik teksto nuorodas (pavyzdžiui, pavardę ar asmens identifikavimo kodą), bet taip pat ir garsinius bei vaizdinius asmens duomenis4. > irgi akivaizdus. Va jei pasalinis zmogus, kuris pats su ivykiu > nesusijes, gauna pranesima ir paskelbia, tada taip, cia ne asmeninis > interesas. O jei paskelbia zmogus, kuris tiesiogiai tame ivykyje > dalyvavo, pats nufotkino, pats liudijo, tai jis cia netgi ne informuoja > visuomene apie pazeidima, jis tiesiog skelbia privacia savo gyvenimo Fotografavimas dar nėra dalyvavimas įvykyje. Pažeidimo fiksavimas -- taip. Bet kas su ta info daroma toliau jau nebėra išskirtinai tik privatus reikalas, kai/jei ji viešinama. Nesiginčysiu, *galbūt* pagal ABTĮ info yra vieša, tačiau: 3. Bylų nagrinėjimo teisme viešumo principas netaikomas ir tais atvejais, kai pagal įstatymą skundai ar bylos nagrinėjamos rašytinio proceso tvarka. 12 straipsnis. Bylos medžiagos viešumas 1. Išnagrinėtos administracinės bylos medžiaga, _išskyrus_ medžiagą tų bylų, kurios buvo išnagrinėtos *uždarame* teismo posėdyje, yra vieša ir su ja gali susipažinti suinteresuoti asmenys, įskaitant ir byloje nedalyvavusius asmenis. Tokią teisę šie asmenys įgyja, kai sprendimas byloje arba nutartis nutraukti bylą ar pareiškimą palikti nenagrinėtą įsiteisėja. 2. Priimdamas viešame teismo posėdyje sprendimą byloje arba nutartį nutraukti bylą ar pareiškimą palikti nenagrinėtą arba gavęs prašymą susipažinti su bylos medžiaga, teismas turi teisę proceso dalyvių prašymu ar savo iniciatyva motyvuota nutartimi nustatyti, kad bylos medžiaga ar jos dalis yra nevieša, kai reikia apsaugoti žmogaus asmens, jo privataus gyvenimo ir nuosavybės slaptumą, informacijos apie asmens sveikatą konfidencialumą, taip pat jeigu yra rimtas pagrindas manyti, kad bus atskleista valstybės, tarnybos, profesinė ar komercinė paslaptis. Dėl tokios teismo nutarties gali būti duodamas atskirasis skundas. 3. Norėdamas susipažinti su išnagrinėtos bylos medžiaga, asmuo pateikia nustatytos formos prašymą, jame nurodo savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą ir asmens kodą. Susipažinimo su išnagrinėtos bylos medžiaga tvarką nustato Teisingumo ministerija ir Lietuvos archyvų departamentas. 11 straipsnis. Techninių priemonių naudojimas teisme 1. Teismo posėdžio eigai, įrodymams fiksuoti ir tirti teismas gali naudoti bet kokias technines priemones. 2. Proceso šalys savo procesinėms teisėms įgyvendinti gali daryti garso įrašą teismo posėdžiui užfiksuoti. Apie daromą garso įrašą proceso šalys privalo informuoti teismą. 3. Kitiems asmenims draudžiama teismo posėdžio metu filmuoti, fotografuoti, daryti garso ar vaizdo įrašus ir naudoti kitas technines priemones. 4. Asmenims, pažeidusiems draudimą naudoti technines priemones teismo posėdžio metu, taikoma įstatymų numatyta atsakomybė. Taigi, viešumas dar nesuteikia jokių teisių/privilegijų laisvai platinti, publikuoti.