Tema: Re: Kilo klausimas
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-19 23:34:20
"ejs" <ejs@no.where> schrieb im Newsbeitrag news:mc5j5s$878$1@trimpas.omnitel.net...
> Oooo, rusai pripažino. Net Niurbergo nereikėjo.
> O jei Lietuvos vežėjams nusibosta laukti kol rusijos muitininkas
> patikrina krovinį, jam lygiai taip pat galima  įvažiuoti į rusiją?

Jei boba masinoje mirsta, gal lekt pro stovinti menta, didele tikimybe, kad isiaiskine priezasti -nenubaus. O Donecke mirtinmi vadavosi ne viena moteriske. Atsakiau?

 Atgal nevažiuosi tuščias, tai keletą fabrikėlių įsimetė.

Paistalai propogandiniai. Kas yra nors kiek ardes gamyklos iranga supras, kiek reiktu darbo idet, kad irenginius ismontuot taip, kad juos kitoje vietoje sumontavus, jie vel veiktu. O furos grizdavo i Rusija labai operatyviai

> Kiekvienas yra vertas tokios valdžios, kurią išsirenka. Netraiškė laiku
> koloradų - dabar negauna pensijų ir turi pusę metų gyventi rūsyje.

Jei Janukovicius butu taip mastes, neaisku , kas dabar butu.

> nebūtų rusija bomabardavusi, nereiktų "padėti". Beje, pagalba kažkodėl
> pasieka koloradus, bet labai retai - rūsių gyventojus.

Viskas prasidejo nuo Maidano pavyzdzio. Tik maidanieciams padejo JAV, o stai doneckieciams-rusai. Ir maidanieciai ir doneckieciai nepakluso Kijevo valdziai. Kodel dabar vieni didvyriai, o kiti banditai-man nesuprast. Jeigu tai sprendziama pagal tai , kas Kijeve savo veliava iskele-tada baisu.