Tema: Re: Kilo klausimas
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-21 18:14:40
Pats prasei, kad paaiskinciau , kodel kisu zydus, taciau tam, kad tai suprastum , turi atsakyt i keleta mano klausimu. Tavo paties atsakymai tau pades susivokti. Na, o jei nenori, kad tau paaiskinciau, tai kokio velnio prasai, kad paaiskinciau?  Kitaip as negaliu  :))))))))
Tad atsakymo nebus? Primenu, pats prasei, kad paaiskinciau :)))))))