Tema: Re: Kilo klausimas
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-21 13:39:24
Kad supratum, reik paciam kazkiek tu vingiu turet :)
Na, bet pabandysiu, specialiai tau. Skaityk , kol apacioje bruksni pamatysi . Ir neskubedamas. Taigi :

Tomas parase, cit : "O kolaboruoti - tai bendradarbiauti su shalies prieshais, nei vokieciai tada Lietuvos prieshai buvo, nei ka." Suprask-vokieciai buvo draugai isvaduotojai?

I ka as atsakiau:  "Zodziu, su ginklu i Lietuva isiverze vokieciai, daugybei Lietuvos pilieciu gyvenimus suzalojo, daugybei aplamai ateme, o stai tau, cit:  "nei vokieciai tada Lietuvos prieshai buvo, nei ka."

Kad paremt savo zodzius, apie tai, kad vokieciai daug gyvybiu ateme, nurodziau, kad Lietuvoje buvo sunaikinta virs 190 tukstanciu zydu.

Tada atsirado dar vienas durnelis (Svyt) , manantis, kad vokieciai atejo musu vaduot, nes jis parase, cit: "Vokieciai isvadavo Lietuva nuo komunistu - kacapu okuopantu.O vietiniai opalciencai jiems padejo."

As asmeniskai manau, kad zydu palikuonis nemano, kad juos vokieciai tinkamai isvadavo nuo komunistu, pasiusdami juos i dangu, todel ir parasiau, kad Svyt neigia holokausta (juk zydu naikinimas-nera isvadavimas nuo komunistu?) .

O, stai tuomet, tamsta, kaip nesigaudantis erdveje prasei:  "mielas Gintai, gali paaiškinti savo minčių vingius? nes nesuprantu, ko  čia tuos žydus įkišai?"

Tad sakyk, ar dabar supratai, kodel as ikisau tuos zydus ir kodel as teigiu, kad tiek Tomas kvailas, neigiantis, kad vokieciai naikino Lietuvos piliecius, tiek Svyt? Zydai juk buvo Lietuvos pilieciai? O sunaikinta ju virs 190 tukst!