Tema: Re: Kilo klausimas
Autorius: ejs
Data: 2015-02-22 12:13:58
2015-02-21 17:14, Gintas rašė:
> Pabusiu kantrus :) Teks po viena klausima, kaip vaikui. Beje,
> klausimai liecia tik Mumzeri, tad kiti vaikai, lai tarpusavyje
> pasisneka tuo metu :) Pradedam? :
>
> Ar mes tikime, kad vokieciai, antrojo pasaulinio karo metu, iszude
> daugiau nei 190 tukst zydu tautybes zmoniu, kurie buvo Lietuvos
> pilieciai?

Aš netikiu, aš žinau kad dabartinėje Lietuvos teritorijoje WWII metu
buvo nužudyta apie 190 tūks žydų. Kas tai padarė - iki šios aiškinasi
teismai. Nustebsi, bet ko gero tik labai nedidelę j dalį nužudė vokiečiai.

Beje, tuo metu jie nebuvo Lietuvos piliečiai, jei tai ką keičia.

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not