Tema: Re: Kilo klausimas
Autorius: Tomas
Data: 2015-02-21 18:22:25
MES!!!! hehehe:)
Kvaily tu nelaimingas, mano kitas senelis Pasvalio raj. kazhkuriam mishkelyje ishtrauke suzheista zhyde ish lavonu kruvos po shaudymo, paslepe ir visaip kaip pagelbejo. Isgyveno - dar keliolika metu po karo bendravo jie, susirashinejo. O dabar ishlindes koks ruskiu fashistu shunelis paaishkins apie zhydus, lietuvius - zhydshaudzhiu tauta, apie tai, kaip vokieciai uzhpuole Lietuva, ir apie tai, kaip ruskiai kara laimejo. Pyzdiec.