Tema: Re: Kilo klausimas
Autorius: MumZer
Data: 2015-02-21 16:34:51
į prezidento langus plytų nemėtė, nenusišnekėk..
padangos padegtos tam, kad jų nesimatytų (uždanga)
pastatus padeginėt? ar tu matei, tą aikštę pagrindinę? ten stiklinis
kupolas sveikutėlis, pastatai aplink ir parduotuvės neišdaužtom vitrinom.

vienas iš pastatų, kuris degė - degė nes iš jo ŠAUDĖ koviniais ginklais
neaiškūs asmenys

berkut "kariai" - tu šitaip vadini tuos išgamas?

ir tik nereikia lyginti lietuvos su ukraina.. nes su tokiais
palyginimais tu ir suomį policininką su rusijos mentu į vieną eilę
sustatysi..

"o esmė tokia" - kad "savo isrinkto Prezidento" buvo su daugybiniais
pažeidimais, papirkinėjimais, nužudymais ir prievarta.

P.S. judėjimas prie Janyką buvo pakankamai masinis, o ne 30 debiliukų
atėjusių pamėtyti į langus.
Prieš tai buvo taiki studentų demonstracija, kurią tavo mylimas berkutas
sudaužė, įskaitant beginkles merginas.

Lietuvoje tos pačios vienintelės "riaušės" prasidėjo apie pietus iškart
pradėjo plytgalius mėtyti... o TADA į juos guminėm kulkom pradėjo šaudyti..

Prievarta, smurtas prieš taikius demonstrantus - atsakas kokteiliai
Buduliai ir riaušininkai metantys akmenis į seimą - atsakas guminės kulkos

Nejauti skirtumo? Tau kažkaip sunku su sudėliojimu faktų laike..
Jei nejauti - eik gydytis..