Tema: Re: Lietuva - Ubagu krastas
Autorius: abc
Data: 2009-10-25 15:25:30
Skurdi asmenybe tas Alvidon, ka cia su juo besnekesi. Tokius zmones T.S.
Eliot apibudino kaip ‘Hollow People’ – zmones be fantazijos, arba zmones
mastantys tik is savo varpines. Kadangi Alvidon yra biologiskai ir
ekonomiskai aktyvus, jis viska vertina tik is savo varpines (=kol as valgyt
turiu, kiti neturi teises verkti - tegul eina dirbt, tinginiai). Panasiai
kaip ir Arturas Racas – partijas vertina pagal savo artimuju aplinka ir
nauda savo bobutei (= tas pats otkatas). Tokiems zmonems nusispjaut, kas
vyksta su visuomene aplink juos. Jiems nesuprantama, kad yra tokiu, kurie is
tiesu balansuoja tarp skurdo ir vidutinio atlygio musu ES salyje,
padengiancio tik maisto ir drabuziu islaidas. Bet liudniausia – tokiems
zmonems smegenys yra isplautos iki dar didesnio lygio, koks buvo pasiektas 
musu tautoje Sovietu laikais deka komunistu propagandos. Jie sventai tiki, 
kad visuose mainuose egzistuoja laisva rinka ir laisva konkurencija, kad 
kapitalistine Vakaru santvarka yra geriausia, kas mus galejo nutikti, ir kad 
jeigu siandien parduotuveje yra importuotu prekiu, tai reiskia, kad pas mus 
yra geras gyvenimo lygis, geriau nera ko ir noret. As nenoriu leistis i 
Nobelio
premijos lauretu mokslus apie sociuma kaip visuma ir aiskinti, kad visai ne
pinigai apsprendzia socialines sistemos geruma/bloguma. Tenoriu pazymeti,
kad tokie ekonomiskai aktyvus zmones ziuri naudos visu pirma tik sau ir
nepatenkintas niurzga, kai koks nepazistamas lietuvis ji broliu pavadina =
nelygis!

Tokiems zmonems galima priminti tik tiek: kadangi finansu sistema ir prekyba 
yra zero-zero game (balansas), tamstos Alvidon uzdirbti pinigai yra kazko 
kito saskaita (ar tai pralosusio investuotojo i akcijas, ar indu vaiku,
pralosusio Teleloto… - cia neesme kieno) Tai – FAKTAS. As suprantu, kad tai 
yra naturalu (galima sakyti – gamtos desnis), bet kai tokie sausi zmones 
darbo santykius ima pateikti tokiame kontekste, kur tarytum jie vieninteliai 
su Bilu Geitsu yra darbstuoliai (nusipelne gyventi geriau) o visi kiti
(invalidai, gaisrininkai, muzikai, pensininkai) tinginiai ir del to ubagai
(nusipelne gyventi blogiau) – cia jau ramiai klausyti nebegalima. Tai ir yra
sio pasaulio paradoksas. Tai, kas naturalu – kartu yra ir ziauru. Bet kad
megautis tuo? Neisivaizduoju, koks zmogus turi buti, kad priimtu tokia
sistema kaip pasitenkinima?

Treideriu kalba tai skamba taip: kai nera buliu, meskos nebeturi ka pjauti!
Ir visos fondines rinkos (iskaitant ir Alvidon pinigeliu verte bei galimybes
juos uzsidirbti nevagiant) neria zemyn…

Atleisk, Alvidon