Tema: Re: ish serijos "ir vel BNV"..
Autorius: Signalizacija
Data: 2015-10-06 11:47:45
Tas vadyla turi unikalią proga vis sustot ir praleist iš paskos 
vaziuojančius

113. Kur kas lėčiau už leidžiamą didžiausią greitį važiuojantis 
vairuotojas (išskyrus tuos atvejus, kai jis suka į kairę arba apsisuka) 
privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto priemones, 
pasitraukdamas kuo labiau į dešinę. Lėtaeigės ar didelių gabaritų 
transporto priemonės vairuotojas prireikus privalo sustoti ir praleisti 
už jos susikaupusias transporto priemones.

On 2015.10.06 11:20, Julius wrote:
> Tomas <t@t.lt> Wrote in message:
>
> Tu jauti skirtumą tarp leistino maksimalaus ir saugaus greičio.
>   Gal tam vadylai toks yra saugus. Ko dėl jis turėtu drebindamas
>   kinkas laikytis to KET punkto, kurį tu supranti savo naudai.
>   Manęs niekas nepriverstu važiuoti greičiau, nei aš sugebėsiu
>   orentuotis situacijose. Jei kažkam per kliutis, visada gali
>   aplenkti. O kur žmogui lėtajam dėtis. Kaip jam iš taško A į tašką
>   B nukakt, jei tau tipo per letai sėlina? Gal pats vienas iš tų
>   ralistų būsi, kurie dienas baigia ant pakelės medžių? Bent iš
>   tavo postų tokia nuomonė susidaro.
>
>> Kalbu apie tokius kurie atkakliai važiuoja 60-70km/h greičiu ir
>> nesilaiko KET 113-o punkto.
>>
>> 2015-10-06 10:10, Dainiushas rašė:
>>> kita vertus, gal jis nei botanikas nei teisuolis, o tiesiog turi
>>> objektyvių priežasčių važiuoti lėčiau. o vat silpni nervai tai tikrai
>>> problema. Juolab, net nustačius cruiz control'ą 94km/h, tokių nervuotų
>>> sočiai.
>>
>>
>
>