as tai del savos ramybes palieku tarpa visada normalu. jeigu ilenda dar palieku. poto kaip taisykle atsiradus normaliai progai lenkti tie visi landziotojai toliau susiklijave sedi kruvoj, paimi ir aplenki ramiai kokius 5-6 is karto. siaip faktas - dauguma vairuotoju prastai orientuojasi ir prastai priima sprendimus panasiose situacijose. vaziuoja prilinde prie pat, bet patys nezino del ko. nei taip saugu, nei taip aplenksi greiciau. nu nebent demesio truksta. On 10/06/2015 02:06 PM, Paulius Zaleckas wrote: > Kad lenkia belenkur ir belenkaip - blogai. Bet specialiai nepalikti > tarpo, tai jau grubus bent dvieju KET punktu pazeidimas: > > 138 - Lenkiamos transporto priemonės vairuotojui draudžiama trukdyti > aplenkti didinant važiavimo greitį arba kitais veiksmais. > > 126. Vairuotojas, atsižvelgdamas į greitį, privalo laikytis tokio > atstumo, kad neatsitrenktų į priekyje važiuojančią transporto priemonę, > jeigu ji būtų stabdoma, taip pat palikti tokį tarpą iš šono, kad eismas > būtų saugus. Rekomenduojama, kad atstumas iki priekyje važiuojančios > transporto priemonės būtų ne mažesnis kaip per dvi sekundes > nuvažiuojamas atstumas arba ne mažesnis kaip pusė spidometro rodmens, > paversto metrais, pavyzdžiui, kai greitis 70 km/h, atstumas turi būti ne > mažesnis kaip 35 m, jeigu eismo sąlygos nereikalauja kitaip. > > Siaip panasiai cia kaip stabdziu testa daryti jei kazkas nepatiko. > Nepatinka kaip lenkia, tai isigyk registratoriu ir filmuok kaip lenkia > per istisines ir panasiai ir priduok policijai. > > On 10/06/2015 01:39 PM, Bronco wrote: >> On 2015-10-06 11:50, monaxas wrote: >>> Problema - ne garvežiukas, o tie vagonai, kurie nesiruošia lenkt, bet >>> važiuoja palei ano šikną. >>> Paliktų 20-30 metrų tarpus ir "išsisiurbtų" ta kolona. >> >> >> Nori pasakyti, jog važiuojantis kolonoje paskui "generolą", turėtų >> palikti tarpą, kad į jį vienas po kito smagiai landžiotų gaidžiai, kurie >> kolonoje važiuoti kažkodėl taip ir neišmoko? T.y. skatinti juos >> pavojingai lenkti ir manevruoti? Ar tikrai? >> >> Ačiū, bet tegul jie kitur landžioja, o aš visai neplanuoju apturėti ties >> priekiniu bamperiu fūros nukošiamo gaidžio. Tegul jis ten kur toliau nuo >> manęs nervinasi ir landžioja, bent neapibers manęs skeveldromis. >> >> Esminė Lietuvos vairuotojų kultūros problema - noras bet kokiomis >> sąlygomis aplenkt kitus vairuotojus ir nepakantumas lėčiau >> važiuojantiems. Net jei tas "lėčiau" yra leistino greičio laikymasis. >> >> Be to, toks ant subinės sėdintis ir akivaizdžiai besinervinantis gaidys, >> priverčia ir kitus vairuotojus kelti greitį, nes paprasčiausiai nesaugu, >> kai toks priedurnis maskatuojasi 3 metrai nuo tavo auto subinės. Todėl >> ir pats spūstelėji akceleratorių, kad tik tą kvailį laikytum atokiau. >> Rezultate - visi važiuoja viršydami greitį, o gaidys vis tiek ieško >> progos nusižudymui lenkimo būdu. >> >> >