Koks dar tarpas? Lenkiamasis važiuoja vienodu greičiu, laikydamasis saugaus atstumo iki priešais esančio automobilio. Ir tai nereiškia, kad tas atstumas skirtas "ereliui" nutūpti. . 136. Prieš pradėdamas lenkti, "erelis" privalo įsitikinti, kad: 136.4. baigdamas lenkti, jis galės grįžti į savo eismo juostą, nesukliudydamas lenkiamai transporto priemonei; > Kad lenkia belenkur ir belenkaip - blogai. Bet specialiai nepalikti tarpo, tai jau grubus bent > dvieju KET punktu pazeidimas: > > 138 - Lenkiamos transporto priemonės vairuotojui draudžiama trukdyti aplenkti didinant > važiavimo greitį arba kitais veiksmais. > > 126. Vairuotojas, atsižvelgdamas į greitį, privalo laikytis tokio atstumo, kad neatsitrenktų į > priekyje važiuojančią transporto priemonę, jeigu ji būtų stabdoma, taip pat palikti tokį tarpą > iš šono, kad eismas būtų saugus. Rekomenduojama, kad atstumas iki priekyje važiuojančios > transporto priemonės būtų ne mažesnis kaip per dvi sekundes nuvažiuojamas atstumas arba ne > mažesnis kaip pusė spidometro rodmens, paversto metrais, pavyzdžiui, kai greitis 70 km/h, > atstumas turi būti ne mažesnis kaip 35 m, jeigu eismo sąlygos nereikalauja kitaip. > > Siaip panasiai cia kaip stabdziu testa daryti jei kazkas nepatiko. > Nepatinka kaip lenkia, tai isigyk registratoriu ir filmuok kaip lenkia per istisines ir > panasiai ir priduok policijai. > > On 10/06/2015 01:39 PM, Bronco wrote: >> On 2015-10-06 11:50, monaxas wrote: >>> Problema - ne garvežiukas, o tie vagonai, kurie nesiruošia lenkt, bet >>> važiuoja palei ano šikną. >>> Paliktų 20-30 metrų tarpus ir "išsisiurbtų" ta kolona. >> >> >> Nori pasakyti, jog važiuojantis kolonoje paskui "generolą", turėtų >> palikti tarpą, kad į jį vienas po kito smagiai landžiotų gaidžiai, kurie >> kolonoje važiuoti kažkodėl taip ir neišmoko? T.y. skatinti juos >> pavojingai lenkti ir manevruoti? Ar tikrai? >> >> Ačiū, bet tegul jie kitur landžioja, o aš visai neplanuoju apturėti ties >> priekiniu bamperiu fūros nukošiamo gaidžio. Tegul jis ten kur toliau nuo >> manęs nervinasi ir landžioja, bent neapibers manęs skeveldromis. >> >> Esminė Lietuvos vairuotojų kultūros problema - noras bet kokiomis >> sąlygomis aplenkt kitus vairuotojus ir nepakantumas lėčiau >> važiuojantiems. Net jei tas "lėčiau" yra leistino greičio laikymasis. >> >> Be to, toks ant subinės sėdintis ir akivaizdžiai besinervinantis gaidys, >> priverčia ir kitus vairuotojus kelti greitį, nes paprasčiausiai nesaugu, >> kai toks priedurnis maskatuojasi 3 metrai nuo tavo auto subinės. Todėl >> ir pats spūstelėji akceleratorių, kad tik tą kvailį laikytum atokiau. >> Rezultate - visi važiuoja viršydami greitį, o gaidys vis tiek ieško >> progos nusižudymui lenkimo būdu. >> >> >