Tema: Re: ish serijos "ir vel BNV"..
Autorius: Arj
Data: 2015-10-06 12:25:21
kokia 10 metu atgal teko namazai zvyrkeliais pavazineti, tai "saugus 
greitis" plaukojo 40-130km/h ribose - ant duobiu kartais ir prie 40/h 
"sumetydavo", kitur ir 130+ +- stabiliai vaziuodavosi. Bet ivykiai toks 
dalykas kad nelabai paprogozuosi - va brolis tiesiam lygiam placiam 
zvyrkelyj sprogus priekinei padangai labai smagiai nusivarte - sveikos 
skardos neliko, nors jam paciam nei ibrezimo. Dar gudzioj provincijoj maciau 
vieta kur keli tragiski ivykiai yra buve - platus platus zvyrkelis, vienoj 
vietoj siek tiek nedideliu duobeliu ir netoli salikelej kelmas 10-15 cm - 
neaukstas visiskai, is pakeles zoles ar sniego visiskai nesimato. Tai va I 
ta kelma sonu jei trinkteldavo - tai skaityk "rezultatas" garantuotas. Nors 
visas likes kelias - vaziuok sonais kiek tik nori, zvyrkelis placiausias, 
groviai seklus, blogiausia kas gali atsitikti, tai salia zvyrkelio 
pabuksuosi kol is pievos isvaziuosi

"bzik"  parašė naujienų news:mv024o$v23$1@trimpas.omnitel.net...

Buvo laikai kai žvyrkeliais 80-100km/h buvo normalus greitis. Kai nusikošiau
nuo šlaito nesuvaldęs ant šviežiai pagreideriuoto žvyro, normaliu greičiu
tapo 60, retais atvejais iki 70. Kaimiečiams esu trukdis. Lygiai taip pat
nesiplėšau užmiesty, ypač tamsoje. Labai faina prieš nosį pamatyt
dviratininką ar pagėrusį pėsčiąjį, nes jo nesimato dėl priešpriešinių
šviesų. Pora stirnų ant kapoto taip pat suteikė galimybę įvertinti savo bei
automobilio gebėjimus. Tad kiekvienas renkamės greitį pagal save :) Stabilus
60-70 nėra toks blogis, kaip lenkimo metu didinantys greitį

"Tomas"  wrote in message news:muvu5t$s6r$1@trimpas.omnitel.net...

Kalbu apie tokius kurie atkakliai važiuoja 60-70km/h greičiu ir
nesilaiko KET 113-o punkto.

2015-10-06 10:10, Dainiushas rašė:
> kita vertus, gal jis nei botanikas nei teisuolis, o tiesiog turi
> objektyvių priežasčių važiuoti lėčiau. o vat silpni nervai tai tikrai
> problema. Juolab, net nustačius cruiz control'ą 94km/h, tokių nervuotų
> sočiai.