Tai kad visose furose privalomai sudeti ribotuvai 90kmh, ir dar priverstinai perjodiskai tikrinami realiu stendu. Juolabiau nesuvokciau logikos autoparko savininko, nes nieko tie +10kmh realiai neytakoja o kuro sanaudom tikrai jauciasi, ypac per diena vaziuojant 600+km, kasdien. "budulis vulgaris" <budulis@lindyne.lt> wrote in message news:mv2kgn$1fv$1@trimpas.omnitel.net... > 2015-10-07 11:06, spakainas rašė: >> Na matyt suklydau, ne taip nuskaičiau. >> Bet visgi, mano nuomone lenkt fūrą iki +10kmh skirtumu yra nei saugu nei >> adekvatu. Pradedant tuo, kad fūra važiuoja realiais 90kmh, tobiš ~100kmh >> ant tavo spidometro. Tau leidžiamas 110 - vadinasi gali lenkt fūrą 20kmh >> skirtumu, arba ~120 ant spidometro. Skirtingiem auto skirtinga paklaida, >> bet reali situacija manau vistiek panaši - nepažeisdamas KET gali lenkt >> fūrą 20kmh skirtumu, kas jau yra visai neblogai ir niekas už tiek >> nepyksta, bent jau aš nesusidūriau. > > Greitkeliuose sunkvežimiams leidžiama važiuoti 100 km/h, realiu šimtuku > (o ne ant spidometro) jos paprastai ir važiuoja. Ir visiskai jokio > kriminalo aš nematau, jei lenkiu greitkelyje furas su +10 km/h. > > Vat ne greitkeliuose, kur reikia atlikti tą tikrąjį lenkimą (su > išvažiavimu į priešingos krypties eismo juostą), prisipažinsiu, kad > paspaudžiu iki +20-30, nes manau, kad trumpam viršytas maksimalus > leidžiamas greitis yra mažesnė blogybė nei keliskart ilgesnis važiavimas > priešpriešinio eismo juosta... >