Tema: Re: ish serijos "ir vel BNV"..
Autorius: 911
Data: 2015-10-08 00:28:55
Tai kad visose furose privalomai sudeti ribotuvai 90kmh, ir dar priverstinai perjodiskai tikrinami realiu stendu.
Juolabiau nesuvokciau logikos autoparko savininko, nes nieko tie +10kmh realiai neytakoja o kuro sanaudom tikrai jauciasi, ypac per diena vaziuojant 600+km, kasdien.

"budulis vulgaris" <budulis@lindyne.lt> wrote in message news:mv2kgn$1fv$1@trimpas.omnitel.net...
> 2015-10-07 11:06, spakainas rašė:
>> Na matyt suklydau, ne taip nuskaičiau.
>> Bet visgi, mano nuomone lenkt fūrą iki +10kmh skirtumu yra nei saugu nei
>> adekvatu. Pradedant tuo, kad fūra važiuoja realiais 90kmh, tobiš ~100kmh
>> ant tavo spidometro. Tau leidžiamas 110 - vadinasi gali lenkt fūrą 20kmh
>> skirtumu, arba ~120 ant spidometro. Skirtingiem auto skirtinga paklaida,
>> bet reali situacija manau vistiek panaši - nepažeisdamas KET gali lenkt
>> fūrą 20kmh skirtumu, kas jau yra visai neblogai ir niekas už tiek
>> nepyksta, bent jau aš nesusidūriau.
> 
> Greitkeliuose sunkvežimiams leidžiama važiuoti 100 km/h, realiu šimtuku 
> (o ne ant spidometro) jos paprastai ir važiuoja. Ir visiskai jokio 
> kriminalo aš nematau, jei lenkiu greitkelyje furas su +10 km/h.
> 
> Vat ne greitkeliuose, kur reikia atlikti tą tikrąjį lenkimą (su 
> išvažiavimu į priešingos krypties eismo juostą), prisipažinsiu, kad 
> paspaudžiu iki +20-30, nes manau, kad trumpam viršytas maksimalus 
> leidžiamas greitis yra mažesnė blogybė nei keliskart ilgesnis važiavimas 
> priešpriešinio eismo juosta...
>