Tai kad 90, o Vilnius-Kaunas 80. 131.4 - krovininiais automobiliais (taip pat transporto priemonių junginiais), kurių didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3,5 t, autobusais su priekabomis automagistralėse – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, greitkeliuose – ne didesniu kaip 80 km/h greičiu, keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 80 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu; 2015.10.07 11:18, budulis vulgaris rašė: > 2015-10-07 11:06, spakainas rašė: >> Na matyt suklydau, ne taip nuskaičiau. >> Bet visgi, mano nuomone lenkt fūrą iki +10kmh skirtumu yra nei saugu nei >> adekvatu. Pradedant tuo, kad fūra važiuoja realiais 90kmh, tobiš ~100kmh >> ant tavo spidometro. Tau leidžiamas 110 - vadinasi gali lenkt fūrą 20kmh >> skirtumu, arba ~120 ant spidometro. Skirtingiem auto skirtinga paklaida, >> bet reali situacija manau vistiek panaši - nepažeisdamas KET gali lenkt >> fūrą 20kmh skirtumu, kas jau yra visai neblogai ir niekas už tiek >> nepyksta, bent jau aš nesusidūriau. > > Greitkeliuose sunkvežimiams leidžiama važiuoti 100 km/h, realiu šimtuku > (o ne ant spidometro) jos paprastai ir važiuoja. Ir visiskai jokio > kriminalo aš nematau, jei lenkiu greitkelyje furas su +10 km/h. > > Vat ne greitkeliuose, kur reikia atlikti tą tikrąjį lenkimą (su > išvažiavimu į priešingos krypties eismo juostą), prisipažinsiu, kad > paspaudžiu iki +20-30, nes manau, kad trumpam viršytas maksimalus > leidžiamas greitis yra mažesnė blogybė nei keliskart ilgesnis važiavimas > priešpriešinio eismo juosta... >