Tema: Re: ish serijos "ir vel BNV"..
Autorius: spakainas
Data: 2015-10-07 11:22:54
Tai kad 90, o Vilnius-Kaunas 80.

131.4 - krovininiais automobiliais (taip pat transporto priemonių 
junginiais), kurių didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3,5 t, 
autobusais su priekabomis automagistralėse – ne didesniu kaip 90 km/h 
greičiu, greitkeliuose – ne didesniu kaip 80 km/h greičiu, keliuose su 
asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 80 km/h greičiu, kituose 
keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu;

2015.10.07 11:18, budulis vulgaris rašė:
> 2015-10-07 11:06, spakainas rašė:
>> Na matyt suklydau, ne taip nuskaičiau.
>> Bet visgi, mano nuomone lenkt fūrą iki +10kmh skirtumu yra nei saugu nei
>> adekvatu. Pradedant tuo, kad fūra važiuoja realiais 90kmh, tobiš ~100kmh
>> ant tavo spidometro. Tau leidžiamas 110 - vadinasi gali lenkt fūrą 20kmh
>> skirtumu, arba ~120 ant spidometro. Skirtingiem auto skirtinga paklaida,
>> bet reali situacija manau vistiek panaši - nepažeisdamas KET gali lenkt
>> fūrą 20kmh skirtumu, kas jau yra visai neblogai ir niekas už tiek
>> nepyksta, bent jau aš nesusidūriau.
>
> Greitkeliuose sunkvežimiams leidžiama važiuoti 100 km/h, realiu šimtuku
> (o ne ant spidometro) jos paprastai ir važiuoja. Ir visiskai jokio
> kriminalo aš nematau, jei lenkiu greitkelyje furas su +10 km/h.
>
> Vat ne greitkeliuose, kur reikia atlikti tą tikrąjį lenkimą (su
> išvažiavimu į priešingos krypties eismo juostą), prisipažinsiu, kad
> paspaudžiu iki +20-30, nes manau, kad trumpam viršytas maksimalus
> leidžiamas greitis yra mažesnė blogybė nei keliskart ilgesnis važiavimas
> priešpriešinio eismo juosta...
>