tai chuliganiškas irgi į temą. t.y. norint padaryti pavyzdį - galima visą puokštę pripaišyt tiesa sakant ir reikėtų 2015-11-04 17:47, tas kuris virshija rašė: > Tada galim ir va taip: > http://www.valstybe.com/str/administraciniu_teises_pazeidimu_kodeksas/1266/atpk_124_2_straipsnis_pavojingas_ir_chuliganiskas_vairavimas > > vaziavo taip, kad nebutu galejes saugiai sustoti, galimai virsijo > greiti, sukele pavoju kitiems. > > > On 11/04/2015 05:42 PM, MumZer wrote: >> ok, dėl numerių reiškia ieškoti nemoku >> >> bet fakto, kad "staigiai stabdydamas" įrodinėti reikės bmw'ui tai >> nekeičia :) >> >> "tas kuris virshija" wrote in message >> news:n1d8o2$l3f$1@trimpas.omnitel.net... >> >> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=484529&p_tr2=2 >> >> On 11/04/2015 05:33 PM, MumZer wrote: >>> ai jo. bemvas ir šitą pažeidė. tik punktas yra 133.. :) >>> >>> "tas kuris virshija" wrote in message >>> news:n1d89u$kqq$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Sita dar pamirsai: >>> >>> 127. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. >>> Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į >>> važiavimo >>> sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir >>> krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų >>> sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos >>> kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to >>> reikia dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas. >>> >>> >>> On 11/04/2015 05:28 PM, MumZer wrote: >>>> marš skaityt iš naujo plet >>>> >>>> >>>> 170. Vairuotojui, kuris užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba >>>> reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti šių taisyklių 169 >>>> punkte nurodytose vietose tik staigiai stabdydamas, leidžiama važiuoti >>>> toliau. >>>> >>>> >>>> o 166 yra toks: >>>> 166. Vairuotojui, įvažiavusiam į važiuojamųjų dalių sankirtą pagal >>>> leidžiamąjį šviesoforo signalą, leidžiama važiuoti numatyta kryptimi, >>>> kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau >>>> jeigu sankryžoje prieš pakeliui esančius šviesoforus yra „Stop“ linija >>>> (kelio ženklas „Stop“ linija“), vairuotojas turi paisyti kiekvieno >>>> šviesoforo signalo. >>>> >>>> "tas kuris virshija" wrote in message >>>> news:n1d7sn$khj$3@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> 166. Vairuotojui, kuris užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba >>>> reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti Taisyklių 165 >>>> punkte >>>> nurodytose vietose tik staigiai stabdydamas, leidžiama važiuoti >>>> toliau. >>>> >>>> On 11/04/2015 05:20 PM, MumZer wrote: >>>>> tai parodyk >>>>> >>>>> "tas kuris virshija" wrote in message >>>>> news:n1d76e$k7m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Dad dar paskaityk. Cia tik vienas punktas, kur kitas? >>>>> >>>>> On 11/04/2015 05:09 PM, MumZer wrote: >>>>>> 78.7. geltonas signalas draudžia eismą (išskyrus šių taisyklių 36 ir >>>>>> 170 >>>>>> punktuose nurodytus atvejus) ir įspėja, kad šviesoforo signalai >>>>>> pasikeis; jeigu signale yra juodo kontūro rodyklės, jos informuoja, >>>>>> kuriomis kryptimis bus leidžiama važiuoti įsijungus žaliam signalui; >>>>>> >>>>>> Norint pasinaudoti išimtimis reikia įrodyti, kad per 6 sekundes jis >>>>>> nebūtų spėjęs sustoti >>>>>> Vertinant tai, kad įvažiavo jau esant raudonai - tai ir įrodinėjimų >>>>>> nebereikia. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "tas kuris virshija" wrote in message >>>>>> news:n1d60l$jei$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Gal eik KET pasikartot is naujo? >>>>>> >>>>>> On 11/04/2015 03:04 PM, MumZer wrote: >>>>>>> prie ko čia sekundės? GELTONA = RAUDONA, nes įvažiuoti lygiai taip >>>>>>> pat >>>>>>> draudžiama >>>>>>> >>>>>>> "spakainas" wrote in message >>>>>>> news:n1cppk$99l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Primink ket punktą, kuriame apie sekundes rašo. >>>>>>> >>>>>>> 2015.11.04 13:09, budulis vulgaris rašė: >>>>>>>> O BMW į sankryžą įvažiavo 2,6 po to, kai užsidegė tokį manevrą >>>>>>>> draudžiantis šviesoforo signalas - t.y. BMW neturėjo teisės į >>>>>>>> sankryžą >>>>>>>> važiuoti. >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >