"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote: > Tame ir skirtumas, kad vaziuojant svarbu kaip KET traktuoja policija, o ne tamsta vatinis :) Vata siaip tau vietoj smegenu, nesiblaskyk. > Greitejimo juosta todel ir vadinasi greitejimo, kad joje reikia greiteti,o ne stabdyti, norint kazka "isileisti" Jojo. O letejimo juosta, tesiant minti, baigiasi sustojimu. Jau nekalbant apie ta nereiksminga smulkmena, kad greitejimo juosta isilieja i kazkuria kita. Oh wait, ji gi turi "privaluma", nes, matote, "pagreitejo". Tada gaunasi ne isiliejimas, o persiliejimas. Ir anoj "nepagreitejusioj" tenka stabdyti, nes pagreitejes stabdyti "negali". Tfuble. Stai kas gaunasi, kai persimokius KET isjungiamas sveikas protas arba jis vata pakeiciamas S. > "eSSas" <trach@tibid.ax> schrieb im Newsbeitrag news:o8hd17$kl2$1@trimpas.omnitel.net... > > "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote: > >> Uzklausk policija ir gausi oficialu atsakyma. Tada ir taps aisku, kiek cia tu vatiniu ir kas jie, jeigu juos klasifikuoji pagal KET zinojima > > > > Policijos nuomone ir KET poziuris i tai, kas yra vata, man neidomi. > > > > Abipusio rikiavimosi atveju galioja desines rankos taisykle. Isiliejantis i tavo juosta privalo tave praleisti. Tas bajeris apie stabdyma isiliejant isvis epinis - stabdydamas prie raudono sviesoforo signalo dvasiniu kanciu nepatiri? > > > > S. > > > >> >> Greitejimo juosta priklauso pagrindiniui keliui, kaip ir kitos juostos. Daznai toks jau senai i ta greitejimo juosta isukes ir vaziuoja tiesiai igydams greiti. O tamsta nori sukti. Greitejantis vairuotojas randasi tamstai is desines. Tad turi ji praleisti. > >> >> O ir pagal logika : jeigu toksai stabdydamas tamsta praleistu, jam gali tapti sunku veliau pasiekti toki greiti, kad isilieti i srauta, nepriverciant srauto pristabdyt > >> > > >> > Vata net KET'a isvirksciai isvercia. Talentas, ne kitaip. Arba - tobula dresura