Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: spakainas
Data: 2017-02-26 23:08:23

2017.02.26 21:50, ABLomas rašė:
> On 2017.02.26 20:36, spakainas wrote:
>> Tik pasitikslinu - pagal tave ženklas pastatytas tam, kad praleistum
>> per ištisinę ir kuoliukus besirikiuojančią auto? teisingai supratau?
>> :D
>
> Taip, teisingai.
> Kažkodėl gi nekeli klausimo dėl ženklo "lenkti draudžiama" - nors jis
> irgi dubliuoja kelio žymėjimą (ištisinę liniją), o čia kažkodėl
> užkliuvo. Kuoliukai yra toli gražu ne visur, oi ne visur....

Ne, čia absoliučiai ne tas pats. Aš niekaip nesuprantu kaip galima DUOTI 
KELIĄ ten, kur apskritai VAŽIUOT DRAUDŽIAMA :) Elementaru, kad kelią 
duoti turi ten, kur galima važiuoti - t.y. ten, kur punktyrinė linija 
kaip minimum.

O šiaip tai jau atsibodo mažumėlę, rišu su tuo reikalu, nes vistiek 
nesusikalbėsim. Galima dar kart papostint Rimo įdėtą regitros 
išaiškinimą tuo klausimu, su kuriuo aš visiškai sutinku:

Pagal Regitros "Vairuotojo kompetencijos B kategorija" (VK 2016-03)

"Praleidimas"
Kai važiuodami greitėjimo juosta bandote įsilieti į transporto srautą, 
visada praleiskite keliu
jau važiuojančias transporto priemones.

Ši nuostata gali kelti rūpesčių, kai tiek greitėjimo, tiek lėtėjimo 
juosta yra bendra.
Tokiu atveju reikėtų vadovautis taisykle, kad į kelią įvažiuoti 
bandantys vairuotojai turi praleisti
išvažiuojančius iš jo. Tai leis transporto srautui judėti nevaržomai ir 
sklandžiai.
36
VK 2016-03

Akivaizdu, kad, kai greitėjimo ir lėtėjimo juosta bendra, kyla važiavimo 
greičių neatitikimo
problema. Todėl šiuo atveju ypač svarbu, kad tarp vairuotojų (tiek 
įvažiuojančių į kelią, tiek iš jo išva-
žiuojančių) būtų kontaktas.