2017.02.26 21:50, ABLomas rašė: > On 2017.02.26 20:36, spakainas wrote: >> Tik pasitikslinu - pagal tave ženklas pastatytas tam, kad praleistum >> per ištisinę ir kuoliukus besirikiuojančią auto? teisingai supratau? >> :D > > Taip, teisingai. > Kažkodėl gi nekeli klausimo dėl ženklo "lenkti draudžiama" - nors jis > irgi dubliuoja kelio žymėjimą (ištisinę liniją), o čia kažkodėl > užkliuvo. Kuoliukai yra toli gražu ne visur, oi ne visur.... Ne, čia absoliučiai ne tas pats. Aš niekaip nesuprantu kaip galima DUOTI KELIĄ ten, kur apskritai VAŽIUOT DRAUDŽIAMA :) Elementaru, kad kelią duoti turi ten, kur galima važiuoti - t.y. ten, kur punktyrinė linija kaip minimum. O šiaip tai jau atsibodo mažumėlę, rišu su tuo reikalu, nes vistiek nesusikalbėsim. Galima dar kart papostint Rimo įdėtą regitros išaiškinimą tuo klausimu, su kuriuo aš visiškai sutinku: Pagal Regitros "Vairuotojo kompetencijos B kategorija" (VK 2016-03) "Praleidimas" Kai važiuodami greitėjimo juosta bandote įsilieti į transporto srautą, visada praleiskite keliu jau važiuojančias transporto priemones. Ši nuostata gali kelti rūpesčių, kai tiek greitėjimo, tiek lėtėjimo juosta yra bendra. Tokiu atveju reikėtų vadovautis taisykle, kad į kelią įvažiuoti bandantys vairuotojai turi praleisti išvažiuojančius iš jo. Tai leis transporto srautui judėti nevaržomai ir sklandžiai. 36 VK 2016-03 Akivaizdu, kad, kai greitėjimo ir lėtėjimo juosta bendra, kyla važiavimo greičių neatitikimo problema. Todėl šiuo atveju ypač svarbu, kad tarp vairuotojų (tiek įvažiuojančių į kelią, tiek iš jo išva- žiuojančių) būtų kontaktas.