beje 1.8. Plati brūkšninė linija, kurios brūkšnių ilgis tris kartus trumpesnis už tarpus, žymi ribas tarp greitėjimo, lėtėjimo juostos ir važiuojamosios dalies pagrindinės eismo juostos (sankryžose ir skirtingų aukščių kelių sankirtose). Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. va jei greitėjimo juosta būtų atskirta su 1.5. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšniai tris kartus trumpesni už tarpus, skiria priešingų krypčių transporto srautus ir žymi eismo juostų ribas. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. tai galėtum aiškint, kad ten kažkas tiesiog keliu lygiagrečiai važiuoja, bet taip nėra. 2017.02.21 14:51, VaidasB rašė: > jo, važiuoja dvi mašinos viena lygiagrečiai kitos sankryžoje. Vienas > kelias pagrindinis, kitas šalutinis. Nebloga žolė. > On 2017-02-21 14:48, alm wrote: >> ne, važiuoja sankryža, kol ji nesibaigė >> >> 2017.02.21 14:45, Ignas rašė: >>> vaziuoja ne salutiniu ir pagrindiniu, o gretimomis juostomis >>> >>> On 2017-02-21 14:43, alm wrote: >>>> tai kad kažkas patogiau šalutiniu važiuojančiam, jam jokių teisių prieš >>>> pagrindiniu važiuojančius neduoda >>>> >>>> >>>> 2017.02.21 14:39, Gintas rašė: >>>>> Mintyse gerokai pailgink greitejimo juosta. Ja jau kuris laikas varo >>>>> automobilis, kuris turi pasiekti pakankama greiti, kad sklandziai >>>>> isilietu i srauta. Pries greitejimo juostos pabaiga, tamsta nori >>>>> issukti is srauto. Tiesiai vaziuojantis ir vis greitejantis >>>>> automobilis turi kirst ant stabdziu, praleist tamsta (kuris jam yra is >>>>> kaires) ir vel bandyt isibeget? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "alm" <news_SPAMAS_@kom.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>> news:o8ha8b$ibh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Greitėjimo juosta priklauso sankryžai pagal apibrėžimą. >>>>>> Kol važiavimas per sankryžą nesibaigė, galioja susikirtimo su >>>>>> pagrindiniu keliu ženklas. >>>>>> >>>>>> 2017.02.21 13:56, Gintas rašė: >>>>>>> Greitejimo juosta priklauso pagrindiniui keliui, kaip ir kitos >>>>>>> juostos. Daznai toks jau senai i ta greitejimo juosta isukes ir >>>>>>> vaziuoja tiesiai igydams greiti. O tamsta nori sukti. Greitejantis >>>>>>> vairuotojas randasi tamstai is desines. Tad turi ji praleisti. >>>>>>> O ir pagal logika : jeigu toksai stabdydamas tamsta praleistu, jam >>>>>>> gali tapti sunku veliau pasiekti toki greiti, kad isilieti i srauta, >>>>>>> nepriverciant srauto pristabdyt >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Exx" <chaosochartija@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>> news:o8h9b7$hiq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> On 2017.02.21 13:29, Icetom wrote: >>>>>>>>> Tai kas be ko;), bet iškilo klausimas pagal KET kaip turi būti. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>>>>>>>> Teisingai remiesi. Bet dar yra >>>>>>>>>> "4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir >>>>>>>>>> atsargumu." AKA >>>>>>>>>> duok durniui kelią. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Taisykle cia viena - ir jokios cia nei desines nei kaires negalioja >>>>>>>> - tu >>>>>>>> vaziuoji pagrindiniu keliu ir bandai sukti i salutini, o jie is >>>>>>>> salutinio bando i pagrindini ir turi praleisti visus vaziuojancius >>>>>>>> pagrindiniu. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>