>> >> Ten visi iš "pagrindinio" joje atsiranda ir galioja kas pirmas to ir >> pimumas, o visi užlindinėtojai pirmuumo neturi, kas čia dar gali būti >> neaiškaus? >> > > Tai ir aš girdėjau KET reikalavimą "кто первый встал, того и тапки". > Bet įsivaizduok situaciją, kad "pagrindine" juosta iš paskos važiuojantis > važiuoja greičiau, negu prieš jį nusukęs į "šalutinę". Aplenkti "pagrindine" > važiuojančiam lėtėjantįjį KET draudžia, ar ne? Nedraudžia. Kadangi > atstumas didelis, ans beveik pralenkia ir rikiuojasi į dešinę, nes juk šalia > jo, dešinėj, galima sakyti - niekas. Kažkoks besivelkantis "šalutine" > juosta. Tas dešinysis privalo nukelt kepurę ir užgult stabdžius (nes kaip > gi ans įrodys, kad jis taip pat su "pagrindinėmis" teisėmis?). Žodžiu, > pagal tokius interpretavimus tai iki marazmų galima daeit ir būt teisiu :) O dabar pats pamastyk, kur čia problema? Jei užlindęs staigiai stabdo ir dėl to pirmiau įlindęs, nedidindamas greičio, kala jam į šikną, šoną ir etc., tai jis ir lieka kaltu (bet tam reikės liūdininkų arba videoregistratoriaus įrašo). Jei užlindęs ir toliau nulekia, kitos aukos ieškoti, tai kaip ir dzin - šitas manevras jam pavyko. Ir nereikia painioti lėtėjimo ar išsukimo juostos su šalutiniu keliu, nes tai juosta išsukti iš pagrindinio kelio, galima sakyti vienpusis eismas - įlindai ir viskas, tu ten caras ir, važiuodamas ja, nieko niekur neprivalai praleidinėti.