Ir as taip supratau, kad "persirikiuodamas į lėtėjimo juostą turėtų praleisti toje juostoje esančius" "VaidasB" <vaidas@nomail.com> schrieb im Newsbeitrag news:o8hec8$m2t$1@trimpas.omnitel.net... > panašu, kad tamsta čiukčia pisatel arba aš toks. Nes man atrodo, kad čia > niekas nesprendžia greitėjimo juostos pirmenybės įsukant į pagrindinį > srautą, o diskusija vyksta apie tai, kad persirikiuodamas į lėtėjimo > juostą turėtų praleisti toje juostoje esančius. > nu jei ne taip supratau, tai barstau galvą pelenais. > > On 2017-02-21 15:07, eSSas wrote: >> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote: >>> Tame ir skirtumas, kad vaziuojant svarbu kaip KET traktuoja policija, o ne tamsta vatinis :) >> >> Vata siaip tau vietoj smegenu, nesiblaskyk. >> >>> Greitejimo juosta todel ir vadinasi greitejimo, kad joje reikia greiteti,o ne stabdyti, norint kazka "isileisti" >> >> Jojo. O letejimo juosta, tesiant minti, baigiasi sustojimu. >> >> Jau nekalbant apie ta nereiksminga smulkmena, kad greitejimo juosta isilieja i kazkuria kita. Oh wait, ji gi turi "privaluma", nes, matote, "pagreitejo". Tada gaunasi ne isiliejimas, o persiliejimas. Ir anoj "nepagreitejusioj" tenka stabdyti, nes pagreitejes stabdyti "negali". Tfuble. >> >> Stai kas gaunasi, kai persimokius KET isjungiamas sveikas protas arba jis vata pakeiciamas >> >> S. >> >>> "eSSas" <trach@tibid.ax> schrieb im Newsbeitrag news:o8hd17$kl2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote: >>>>> Uzklausk policija ir gausi oficialu atsakyma. Tada ir taps aisku, kiek cia tu vatiniu ir kas jie, jeigu juos klasifikuoji pagal KET zinojima >>>> >>>> Policijos nuomone ir KET poziuris i tai, kas yra vata, man neidomi. >>>> >>>> Abipusio rikiavimosi atveju galioja desines rankos taisykle. Isiliejantis i tavo juosta privalo tave praleisti. Tas bajeris apie stabdyma isiliejant isvis epinis - stabdydamas prie raudono sviesoforo signalo dvasiniu kanciu nepatiri? >>>> >>>> S. >>>> >>>>>>> Greitejimo juosta priklauso pagrindiniui keliui, kaip ir kitos juostos. Daznai toks jau senai i ta greitejimo juosta isukes ir vaziuoja tiesiai igydams greiti. O tamsta nori sukti. Greitejantis vairuotojas randasi tamstai is desines. Tad turi ji praleisti. >>>>>>> O ir pagal logika : jeigu toksai stabdydamas tamsta praleistu, jam gali tapti sunku veliau pasiekti toki greiti, kad isilieti i srauta, nepriverciant srauto pristabdyt >>>>>> >>>>>> Vata net KET'a isvirksciai isvercia. Talentas, ne kitaip. Arba - tobula dresura >> >>