Gal vistik kas nors parasys i tinkama institucija ir paprasys oficialaus isaiskinimo? Vienas "nusukinejantis" man vos i masinos kairi sona neisireze, kai as ta greitejimo juosta vaziavau. Isiskyreme kiekvienas tvirtai isitikines savo teisumu :) Beje-atsirado situacijos aiskintoju, kurie kaltuma siulė nustatyt pagal masinos sono ilenkimo vieta. Tipo-jeigu man butu ilenkta iki puses masinos-kaltas as, nes anas jau tipo vykde manevra. Jeigu mutu ilenkta ilenkta nuo vidurio link galo zonoje-kaltas jis, nes "ikale" i mane pravaziuojanti pro ji. Neaisku kaip butu, jei su visa masina aplamai " nusiridentum" Ir cia teisiu daug. Beda ta, kad teisybes labai skirtingos "Kesha" <kestas@takas.lt> schrieb im Newsbeitrag news:o90k2n$kq0$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2017.02.24 23:29, LabaiNespauda wrote: >>> Tai įdėjau su foto, nereikia praleist??? >> >> KosTmonautus visad reik praleist, bo net jei ir draudimas remontuoja - >> vis tiek užpi$a tampytis su pakaitiniu auto... Be to, aš nepamirštu ir >> apie ketvirtą/devintą KET punktą, kuris kaip ir perkeltine prasme sako - >> "saugokis, pareina kaušas su nupirGtom teisėm" =) >> >> Jei rimtai, tai paskutinis mano bandymas paaiškint logiką (suprantu, kad >> dauguma net neįsigilins, nes jie mirtinai įsitikinę savo teisumu - su >> faneros lapu nepasiginčysi): >> Va sakykim paprasta juosta greitėjimui po įsukimo: >> https://goo.gl/maps/a7f4YjiXCCx >> Tokių yra galybė. Bet man rodos net didžiausi fanatikai nesiginčys, kad >> ta juosta važiuodamas - nesitikėsi gaut smūgį iš kairės (net ir >> važiuodamas ta dalimi, kur pažymėta punktyru). Bet taip, kai norėsi >> įsiliet į srautą - reiks praleist tuos, kurie važiuoja kairėmis dvejomis >> juostomis. > > O tai kas tau galėtų iš pagrindinio kelio nusukinėt į greitėjimo > juostą, kuri baigiasi įsiliejimu į tą patį pagrindinį kelią? Net jei > toks atsirastų, tai ir liktų kaltas, nes net ženklas stovi, kad tai > greitėjimo (arba papildomos) juostos pabaiga. > >> Kt. sakant, niekas ant galvos tau neturėtų rikiuotis (nesigilinant į >> klausimą "o kokia prasmė?"). >> Vos vos toliau - juosta nusukimui: >> https://goo.gl/maps/5SnkaneJaez >> Primetam tokią situaciją - geležiakas (dvi kairės) juostos užsikišę, >> juda 30km/h greičiu (reali situacija), kiti, kam nereikia tiesiai - šoka >> į tą juostą ir 60km/h greičiu nusuka į dešinę. >> Ar bus teigiančių, kad antru atveju važiuojant dešine juosta reik >> saugotis, kad koks lunatikas nekirstų juostos ir įsitikinęs savo teisumu >> neužkištų? T.y. kas nors nori pasakyt, kad važiuojant ta dešine juosta >> reik dar įleist visus norinčius iš kairės, kurie kerta brūkšninę liniją? =) > > Tai lėtėjimo juosta nusukimui, ji atsiranda iš pagrindinio kelio, todėl > jai galioja pirmumas kas pimas nusuko, o ne kas poto atlėkė prieš nosį. > >> Nu o toliau - lieka tik sujungt tuos abu atvejus į hipotetinę >> "nesibaigiančią" juostą ir atsakyt į klausimą - pagal kokią taisyklę >> reiktų praleist tuos, kurie rikiuojas į kitą juostą, kirsdami kelio >> žymėjimą ir turi kliūtį iš dešinės? > > Pagal KET, t.y. jei kažkas prieš tave pirmas nusuko į tą lėtėjimo > juosta, tai tu negali jo aplenkti ir prieš jį užlysti, nes jis irgi iš > pagrindinio kelio ir pirmesnis įlindo į tą juostą ir turi pirmumą prieš > tave, o va visi kiti iš šalutinio, privalo jus abu praleisti.