Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Gintas
Data: 2017-02-27 09:38:16
Gal vistik kas nors parasys i tinkama institucija ir paprasys oficialaus isaiskinimo?  Vienas "nusukinejantis" man vos i masinos kairi sona neisireze, kai as ta greitejimo juosta vaziavau. Isiskyreme kiekvienas tvirtai isitikines savo teisumu :) 
 Beje-atsirado situacijos aiskintoju, kurie kaltuma siulė nustatyt  pagal masinos sono ilenkimo vieta. Tipo-jeigu man butu ilenkta iki puses masinos-kaltas as, nes anas jau tipo vykde manevra. Jeigu mutu ilenkta ilenkta nuo vidurio link galo zonoje-kaltas jis, nes "ikale" i mane pravaziuojanti pro ji. Neaisku kaip butu, jei su visa masina aplamai " nusiridentum" 

 Ir cia teisiu daug. Beda ta, kad teisybes labai skirtingos

"Kesha" <kestas@takas.lt> schrieb im Newsbeitrag news:o90k2n$kq0$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2017.02.24 23:29, LabaiNespauda wrote:
>>> Tai įdėjau su foto, nereikia praleist???
>>
>> KosTmonautus visad reik praleist, bo net jei ir draudimas remontuoja -
>> vis tiek užpi$a tampytis su pakaitiniu auto... Be to, aš nepamirštu ir
>> apie ketvirtą/devintą KET punktą, kuris kaip ir perkeltine prasme sako -
>> "saugokis, pareina kaušas su nupirGtom teisėm" =)
>>
>> Jei rimtai, tai paskutinis mano bandymas paaiškint logiką (suprantu, kad
>> dauguma net neįsigilins, nes jie mirtinai įsitikinę savo teisumu - su
>> faneros lapu nepasiginčysi):
>> Va sakykim paprasta juosta greitėjimui po įsukimo:
>> https://goo.gl/maps/a7f4YjiXCCx
>> Tokių yra galybė. Bet man rodos net didžiausi fanatikai nesiginčys, kad
>> ta juosta važiuodamas - nesitikėsi gaut smūgį iš kairės (net ir
>> važiuodamas ta dalimi, kur pažymėta punktyru). Bet taip, kai norėsi
>> įsiliet į srautą - reiks praleist tuos, kurie važiuoja kairėmis dvejomis
>> juostomis.
> 
> O tai kas tau galėtų iš pagrindinio kelio nusukinėt į greitėjimo 
> juostą, kuri baigiasi įsiliejimu į tą patį pagrindinį kelią? Net jei 
> toks atsirastų, tai ir liktų kaltas, nes net ženklas stovi, kad tai 
> greitėjimo (arba papildomos) juostos pabaiga.
> 
>> Kt. sakant, niekas ant galvos tau neturėtų rikiuotis (nesigilinant į
>> klausimą "o kokia prasmė?").
>> Vos vos toliau - juosta nusukimui:
>> https://goo.gl/maps/5SnkaneJaez
>> Primetam tokią situaciją - geležiakas (dvi kairės) juostos užsikišę,
>> juda 30km/h greičiu (reali situacija), kiti, kam nereikia tiesiai - šoka
>> į tą juostą ir 60km/h greičiu nusuka į dešinę.
>> Ar bus teigiančių, kad antru atveju važiuojant dešine juosta reik
>> saugotis, kad koks lunatikas nekirstų juostos ir įsitikinęs savo teisumu
>> neužkištų? T.y. kas nors nori pasakyt, kad važiuojant ta dešine juosta
>> reik dar įleist visus norinčius iš kairės, kurie kerta brūkšninę liniją? =)
> 
> Tai lėtėjimo juosta nusukimui, ji atsiranda iš pagrindinio kelio, todėl 
> jai galioja pirmumas kas pimas nusuko, o ne kas poto atlėkė prieš nosį.
> 
>> Nu o toliau - lieka tik sujungt tuos abu atvejus į hipotetinę
>> "nesibaigiančią" juostą ir atsakyt į klausimą - pagal kokią taisyklę
>> reiktų praleist tuos, kurie rikiuojas į kitą juostą, kirsdami kelio
>> žymėjimą ir turi kliūtį iš dešinės?
> 
> Pagal KET, t.y. jei kažkas prieš tave pirmas nusuko į tą lėtėjimo 
> juosta, tai tu negali jo aplenkti ir prieš jį užlysti, nes jis irgi iš 
> pagrindinio kelio ir pirmesnis įlindo į tą juostą ir turi pirmumą prieš 
> tave, o va visi kiti iš šalutinio, privalo jus abu praleisti.