Ot hiperbolizuotojai :) Dažniausiai jei kali į šoną ar galą ar bet kur į stovinčią, tai lieki kaltas, nes anas paprastai niekuo negali įtakoti tavo važiavimo ar išvengti smūgio. beje KET konkrečiai yra apibrėžta kas yra duoti kelią. > tai juostos kaip ir lygiareiksmes tada? > > On 2017-02-22 13:16, Kesha wrote: >> Jei tu kalsi jai į šoną, tu ir liksi kaltas, o va jei tau kals į šoną, >> tai - jis. >> >>> kitaip tariant, vaziuodamas viaduku susilygines su kita auto letejimo >>> ar greitejimo juostoj galiu kalt i jos sona ir likt teisus? geresnes >>> auto pardavimo vietos nerasi nei gariunuos nei kauno autoturgui, nei >>> visuose auto salonuose kartu sudejus... :) >>> >>> >>> >>> On 2017-02-22 13:01, Kesha wrote: >>>>>>> ir reliai dviem oziam taip susitikus tos juostos pabaigoj vienas >>>>>>> sustos, nes tures praleist greta vaziuojanti, bet veliau isilies i >>>>>>> srauta, o tas praleidziamasis tures pasiieskot kito viaduko >>>>>>> nuvaziavimui, su salyga, kad ten nesusitiks kito tokio pacio... >>>>>> >>>>>> Realiai visada pristabdau ir praleidziu, nepriklausomai kurioje >>>>>> pozicijoje vaziuociau. Bet mano tvartas didelis, ji kiti irgi daznai >>>>>> praleidzia. >>>>>> >>>>>> Jei dievulis nedave sveiko proto, bandymai ismokti KET duos tik vatos >>>>>> >>>>>> >>>>> Be reikalo jį užsipuolei. Užkliuvo greitėjimo juostos "begalybė" ir >>>>> nesupratai elementarios esmės, kad jūs abu aiškinat tą patį vienodai >>>>> :) Praleis tas, kuriam kliūtis iš dešinės, t.y. išvažiuojantysis iš >>>>> kelio, o ne įsiliejantis >>>> >>>> Greitėjimo juosta nėra lygiaviartė tam keliui į kurį ji nori patekti su >>>> visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.