ir reliai dviem oziam taip susitikus tos juostos pabaigoj vienas sustos, nes tures praleist greta vaziuojanti, bet veliau isilies i srauta, o tas praleidziamasis tures pasiieskot kito viaduko nuvaziavimui, su salyga, kad ten nesusitiks kito tokio pacio... On 2017-02-21 14:59, eSSas wrote: > VaidasB <vaidas@nomail.com> wrote: >> ka?kaip man atrodo, kad jis t? pat? kalba kaip ir tu - praleid?ia tas >> kas persirikiuoja > > Nes greitejimo juosta tesiasi nedidele begalybe ir yra lygiaverte greta einanciam keliui. Nu jo, akivaizdumo virsune > > S. > >> On 2017-02-21 14:49, eSSas wrote: >>> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote: >>>> Uzklausk policija ir gausi oficialu atsakyma. Tada ir taps aisku, kiek cia tu vatiniu ir kas jie, jeigu juos klasifikuoji pagal KET zinojima >>> >>> Policijos nuomone ir KET poziuris i tai, kas yra vata, man neidomi. >>> >>> Abipusio rikiavimosi atveju galioja desines rankos taisykle. Isiliejantis i tavo juosta privalo tave praleisti. Tas bajeris apie stabdyma isiliejant isvis epinis - stabdydamas prie raudono sviesoforo signalo dvasiniu kanciu nepatiri? >>> >>> S. >>> >>>>>> Greitejimo juosta priklauso pagrindiniui keliui, kaip ir kitos juostos. Daznai toks jau senai i ta greitejimo juosta isukes ir vaziuoja tiesiai igydams greiti. O tamsta nori sukti. Greitejantis vairuotojas randasi tamstai is desines. Tad turi ji praleisti. >>>>>> O ir pagal logika : jeigu toksai stabdydamas tamsta praleistu, jam gali tapti sunku veliau pasiekti toki greiti, kad isilieti i srauta, nepriverciant srauto pristabdyt >>>>> >>>>> Vata net KET'a isvirksciai isvercia. Talentas, ne kitaip. Arba - tobula dresura > >