"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:on4us2$tqh$1@trimpas.omnitel.net... > >> >> O tai ilgos visgi kaip pas japonus ant rankenėlės? Nes aš tikrai senokai >> kokiam BMW patamsy užmiesty važiavau už vairo, tai ilgos neatsimenu kaip >> jungiasi, dėl gabaritų ir trumpų klausimų nėra. > > supranti...kad pajaust skirtumą, reikia kokius metus pavažinėt BMW ir tada > atsisėt į Hondą. Ne atvirkščiai :) Nu apie ilgas taip ir neatsakei. O vat iš pasiūlymo kaip reikia persėsdinėt, tai mintys sekančios - kai iš šūdo persėdi į akivaizdžiai geresnį daiktą, tai paprastai jaučiasi iškart. Bet jei su šūdu praleidi daug laiko, pripranti, kaip ir tas kariamas šuo. O tada atsisėdi į kitą mašiną ir ten viskas kitaip - px, geriau, blogiau - bet jabaaaat kaip neįprasta, koks šūūūūdas. Žinok, pritarčiau tikriausiai tau - man px su kuo ir kiek buvau prieš tai važinėjęs, bet nei BMW apskritai, nei juo labiau X5 (tas kevalas tai išvis tikriausiai palikęs prasčiausią įspudį iš visų BMW (teko kurį laiką nemažai pasivažinėt su ~2 metų senumo ~05-06 gamybos (berods E53)), neskaitant išoriškai baisaus X6) nepaliko teigiamo įspūdžio. Pliusas - bent jau prieš 10 metų ir seniau pas BMW buvo visai padorūs benzininiai varikliai, bet kaip visuma visai nelipo > >> O kas link neįperku, tai kad nelabai mūsų linksniuojamų transporto >> priemonių kainos skiriasi, su ta sąlyga kaži ar tas terminas šiuo atveju >> man taikomas gali būt, nemanai? >> > > nelabai suprantu, tu čia rimtai? tu naujų mašinų kainas pažiūrėk, už X5 > taip 3vnt CRV išeina :) Nu, o po 10 metų kainos jų abiejų kažkaip įtartinai beveik išsilygina - nenaujas X'as praranda didžiąją dalį savo dirbtinės prabangos auros :-) O jei rimtai, tai aš šnekėjau apie konkrečių mašinų kainas Chypos E70 už deklaruojamus 15K ir panašių metų CR-V - specialiai pažiūrėjau, jau nuo kokių 9-10K galima pradėt rinktis, kai CR-V prasideda nuo ~7-8K - skirtumas tikrai ne esminis ir bent kainos prasme 10 metų senumo minėti modeliai yra +/- lygiaverčiai. O realiai tikriauisiai jei ne tos apibyrėjusios prabangos ir prestižo auros likučiai, tai grynai kaip automobilis be išankstinių nusistatymų objektyviai X'as dar ir pigesnis būtų už CR-V - tiek anas ir tevertas :-) >> Yra. Man irgi tekę, ir ne kartą. Bet miegančius už vairo (ir leidžiančius >> sau vairuot, kai juos nuo sapnų karalystės ir/ar amžinosios medžioklės >> plotų skiria tik panelės indikatorių spalva) reikia gaudyt ir šaudyt >> vietoj, kaip ir girtus. Beje, šneku iš asmeninės patirties, nes kadaise >> esu per neišsimiegojimą (neužmigau, bet dėmesys ir koordinacija ne >> pailsėjusio žmogaus buvo) padaręs avariją. >> > > nu tai va, kraujo spalvos skydelis gal būtų padėjęs susikaupt? Nemanau. Bet aš išvadas padariau. >>> Spalva BMW vadinasi gintarinė. >> >> OK, tada aš leisiu sau ją toliau vadint raudona, bo 50 pilkos atspalvių >> pilkos į žalią nepaverčia, ar "dangaus mėlynumo" spalva nepatampa ne >> mėlyna. Galų gale svarbiausia, kad mes suprantam apie ką kalba eina ar >> ne? >> > > Nu tai tu daug ką sau leidi vadint kaip tau patogu, kas corolla gautųsi > gera mašina o CRV toj pačioj klasėj kaip X5 :D Apie CR-V ir X5 žr. aukščiau. O Corolla pilka mašina. Nei gera, nei bloga. Bet, padla, nuobodžiai patikima :-) Kas link spalvų, tai yra tikros spalvos, ir yra atspalvių apibūdinimai, visokie gintariniai, salotiniai ir panašūs terminai nusako daugiau atspalvį. Tebūnie pas BMW ten raudona į geltonumą (gintarinė), bet ji vistiek raudona. ;-) -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC