Pagarba dizaineriam už stilistikos išlaikymą :-) Nors ne - gyvai aš jo nematęs, bet pagal foto, tai šviesos kaip pas japonus junginėjasi :-) -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message news:on66l8$r9i$1@trimpas.omnitel.net... > Dainiushas matyt RangeRovery dizaineriu dirba - Evoque pavaru ryciagas > butent toks. Tik ne po vairu :) > http://www.roverguide.com/wp-content/uploads/2011/08/2012-evoque-almond-espresso-300px.jpg > > "Caponi" wrote in message news:on65ej$q4k$1@trimpas.omnitel.net... > > Atsiprašau, nelabai supratau, ką norėjai parodyt. > Nes aš matau apvalų šviesų jungiklį (bent jau patogesnėj vietoj, nei pas > vokiečius) ir apvalius pečiuko reguliatorius, kas tais laikais buvo > būdinga > absoliučiai daugumai gamintojų. Kiti jungikliai nuotraukoj kvadratinių > knopkių arba rankenėlių prie vairo pavidalo, greičių perjungimo ryčiagas > įprastos formos. > Dainiushas gi bandė prisipist, kad greičių ryčiagas irgi turi atrodyt > panašiai į šviesų jungiklį, su kuo aš kategoriškai nesutinku. > > > -- > Caponi > Toyota Corolla '07 1.6i > Honda CRV '08 2.0 i-VTEC > > > > "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:on64rg$pj4$1@trimpas.omnitel.net... >> http://www.moibbk.com/images/saab-900-interior-10.jpg >> >> On 2017.08.18 10:01, Caponi wrote: >>> Aha, reiškias pagal paties logiką gaunasi, kad BMW ir didžiosios dalies >>> vokiškų mašinų dizaineriai irgi nenuoseklūs, bo greičių ryčiagas ne >>> sukiojamo parjungėjo pavidalo po vairu? O gal vabšče visų priborų >>> valdymą į tokias rankenėles transformuot, kad nuoseklumą patogume >>> išlaikyt? Ar čia tik pabandei durnium apsimest? >>> >>> >>