Dainiushas matyt RangeRovery dizaineriu dirba - Evoque pavaru ryciagas butent toks. Tik ne po vairu :) http://www.roverguide.com/wp-content/uploads/2011/08/2012-evoque-almond-espresso-300px.jpg "Caponi" wrote in message news:on65ej$q4k$1@trimpas.omnitel.net... Atsiprašau, nelabai supratau, ką norėjai parodyt. Nes aš matau apvalų šviesų jungiklį (bent jau patogesnėj vietoj, nei pas vokiečius) ir apvalius pečiuko reguliatorius, kas tais laikais buvo būdinga absoliučiai daugumai gamintojų. Kiti jungikliai nuotraukoj kvadratinių knopkių arba rankenėlių prie vairo pavidalo, greičių perjungimo ryčiagas įprastos formos. Dainiushas gi bandė prisipist, kad greičių ryčiagas irgi turi atrodyt panašiai į šviesų jungiklį, su kuo aš kategoriškai nesutinku. -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:on64rg$pj4$1@trimpas.omnitel.net... > http://www.moibbk.com/images/saab-900-interior-10.jpg > > On 2017.08.18 10:01, Caponi wrote: >> Aha, reiškias pagal paties logiką gaunasi, kad BMW ir didžiosios dalies >> vokiškų mašinų dizaineriai irgi nenuoseklūs, bo greičių ryčiagas ne >> sukiojamo parjungėjo pavidalo po vairu? O gal vabšče visų priborų >> valdymą į tokias rankenėles transformuot, kad nuoseklumą patogume >> išlaikyt? Ar čia tik pabandei durnium apsimest? >> >> >