na tai matai, kiekvienas randam pavydžių, patvirtinančių diskusijoje užimamą poziciją, ar paneigiančių oponento :) esu beveik tikras, kad eksportuojami į skandinaviją tą "navarotą" turėjo. nes ten buvo reikalavimas visą laiką važinėt su šviesomis. Vokietijoje to nebuvo, tai nelabai suprantu, kodėl turėjo tą funkciją turėt. Juk tu nenori pasakyt, kad nebuvo todėl, jog VW nesugebėjo to padaryt? :) 8/18/2017 2:24 PM, Tomas rašė: > Pats generalizavai apie "vokiškas mašinas". O golfas, Hitlerio > palikimas, man yra vokiškumo įsikūnijimas. > > On 2017.08.18 14:20, Dainiushas wrote: >> ta prasme? ketvirtam golfe berods reikia rėlę papildomą dėt. Aš apie BMW >> >> 8/18/2017 1:39 PM, Tomas rašė: >>> On 2017.08.18 13:23, Dainiushas wrote: >>>> >>>>> >>>>> Tas auto vokiškose mašinose dar netoks senas navarotas. Dar ne taip >>>>> senai išjungus variklį vokiškoj mašinoj likdavo degti gabaritai ir čia >>>>> njūzuose dalis plėšėsi maikes ant kiek tai reikalinga eismo saugumo >>>>> fyčia, o kiti jieškojo būdų, kaip tą nervuojančią fyčia neskausmingai >>>>> diseiblinti. >>>> >>>> praeito šimtmečio vokiškoj mašinoj kaip nori taip susikoduoji. >>> >>> Jo, ketvirtam golfe. Dar vienas codecas. >>> >> >