Aktualiame Peugeot 308 ant rankenėlės gal yra Nieko Nedarantis MyKtukas :) On 2017.08.18 12:02, Salas wrote: > Sviesos dar px, kieciausiai, kai kaskokioj renault, signalas ant tos > rankeneles galo :) > > > On 2017-08-18 11:54, Tomas wrote: >> On 2017.08.18 11:41, Lawrence Jamieson wrote: >> > 2017-08-18 11:37, Tomas rašė: >> >> Ilgai važinęjau švediškom mašinom, kur šviesos jungiasi ratuku, >> tik jo >> >> niekada nereikia liesti, nes artimos šviesos įsijungia kartu su >> degimu, >> >> išsijungia analogiškai (ir taip švediškose mašinose buvo nuo amžių >> >> amžinųjų). Tai pats patogiausias variantas (t.y. jokio jungiklio >> galėtų >> >> apskritai nebūti). >> > >> > Tai mano fokiškose mašinose šviesų jungiklis irgi įjungtas į Auto >> ir jau >> > nežinau kiek laiko nečiupinėtas. >> >> Tas auto vokiškose mašinose dar netoks senas navarotas. Dar ne taip >> senai išjungus variklį vokiškoj mašinoj likdavo degti gabaritai ir čia >> njūzuose dalis plėšėsi maikes ant kiek tai reikalinga eismo saugumo >> fyčia, o kiti jieškojo būdų, kaip tą nervuojančią fyčia neskausmingai >> diseiblinti. >> >> >> Dabar jau porą metų drožiu nisaną, kuriame šviesas reikia kiekvieną >> >> kartą įjungt/išjungt ant svirtelės prie vairo. Pradžioj galvojau, kad >> >> užknis, bet labai greit judesys tapo mechaniniu, net nereikia galvot. >> >> Žodžiu su patogumu ten viskas OK. >> > >> > Bet man įdomu kuo tai geriau, nei šviesų jungiklis ten, kur jis >> būna pas >> > vokiečius. >> > >> >> Man rodos dainiushas argumentavo, kad junginėjimas ant svirtelės yra >> nepatogus. Aš nesakau ar tai patogiau ar mažiau patogu už ratuką - >> priprastum ir prie vieno, ir prie kito (px kitaip tariant). >> >