Logiška nelogiška, bet viso ko junginėjimas ant svirtelių gyvenimo neapsunkina. Bent jau man ir dar turbūt bent kokiam milijardui vairuotojų. On 2017.08.18 12:44, Lawrence Jamieson wrote: > 2017-08-18 11:54, Tomas rašė: >> Man rodos dainiushas argumentavo, kad junginėjimas ant svirtelės yra >> nepatogus. Aš nesakau ar tai patogiau ar mažiau patogu už ratuką - >> priprastum ir prie vieno, ir prie kito (px kitaip tariant). > > Patogumas tai px. Tikrai ne esmė ar vienoje ar kitoje vietoje. > > Vienok pas vokiečius šviesų reguliavimo vieta, IMO objektyviai yra > logiškesnė. Pas juos ten vienoje vietoje sukoncentruotas visas šviesų > junginėjimas: gabaritai + trumpos + priešrūkinės. Pas japonus, prancūzus > trumpų/gabaritų junginėjimas atskirtas nuo priešrūkinių, nors juk tai > yra susiję dalykai (priešrūkinės neįsijungs be trumpų). > > Kitas dalykas: man nelogiška kai ant svirtelės, kuria nauodojamasi > daugybę kartų važiavimo metu, yra sudedami controlsai, kurių nereikia > junginėti važiavimo metu, juk šviesas įjungi tik pradėdamas važiuoti, o > isjungi baigęs. Lygiai taip pat sėkmingai ant tos svirtelės galima būtų > prikabinti avarinį ar veidrodėlių reguliavimą, bet ar būtų tai logiška? > >