> as daug ka turejau, tu gal tiek apskritai neturesiu. > nebutu kreso, vazineciau iki dabar. ji buvo executive klases masina, iki > kurios puse navarotu, sprendimu ir varikliu net siuolaikiniams japonams > vitrinoj dar net neprisisapnavo. del isvaizdos nesigincyju - man kaip > siek tiek italu megejui ji patiko. ir siaip, masinai buvo 16 metu ir > ~400kkm. odinis vairas kaip naujas. viskas veikia absoliuciai 100%. > ir veike realiai - dziugino. ir pirmiausia ne galiniai elektriniai > langai imponavo, bet vaziuokles komfortas, garso izoliacija, sedynes > patogumas, greiciu dezes - variklio darbas, perdavimu ir perjungimu > elgesys. net mechainine deze nera tas pats pas lybra ir toyota. bet > sunku isaiskint zmonems, kurie 'trumpam viska pakentet gali'. > as tu lybru kiekviena menesi po 5 galejau nusipirkt, kaip manai, kodel > ja vazinejau?.. ir kodel po kreso dar kelis menesius prenumerau lybru > skelbimus? :) Ar ji ten techniskai nuostabi, ar tiesiog normali - as ne apie tai.. > del isvaizdos nesigincyju - man kaip > siek tiek italu megejui ji patiko. https://autoplius.lt/skelbimai/lancia-lybra-2-4-l-universalas-2001-dyzelinas-5617573.html isoriskai man ji totaliai negrazi.. bet cia nesigincysim.. o viduj - faniera manes neerzina ir tikrai ner taip, kad ir viduj ne ka maziau baisu nei isorej.. pagal amziu visai padoriai viduj.. CR-V ir Libros grozis labai jau salyginis.. bet.. Libra tau patiko.. CR-V Caponi WAF'a praejo, pats prie to grozio dar apsipratimo stadijoj..