Sviesos dar px, kieciausiai, kai kaskokioj renault, signalas ant tos rankeneles galo :) On 2017-08-18 11:54, Tomas wrote: > On 2017.08.18 11:41, Lawrence Jamieson wrote: > > 2017-08-18 11:37, Tomas rašė: > >> Ilgai važinęjau švediškom mašinom, kur šviesos jungiasi ratuku, tik jo > >> niekada nereikia liesti, nes artimos šviesos įsijungia kartu su degimu, > >> išsijungia analogiškai (ir taip švediškose mašinose buvo nuo amžių > >> amžinųjų). Tai pats patogiausias variantas (t.y. jokio jungiklio galėtų > >> apskritai nebūti). > > > > Tai mano fokiškose mašinose šviesų jungiklis irgi įjungtas į Auto ir jau > > nežinau kiek laiko nečiupinėtas. > > Tas auto vokiškose mašinose dar netoks senas navarotas. Dar ne taip > senai išjungus variklį vokiškoj mašinoj likdavo degti gabaritai ir čia > njūzuose dalis plėšėsi maikes ant kiek tai reikalinga eismo saugumo > fyčia, o kiti jieškojo būdų, kaip tą nervuojančią fyčia neskausmingai > diseiblinti. > > >> Dabar jau porą metų drožiu nisaną, kuriame šviesas reikia kiekvieną > >> kartą įjungt/išjungt ant svirtelės prie vairo. Pradžioj galvojau, kad > >> užknis, bet labai greit judesys tapo mechaniniu, net nereikia galvot. > >> Žodžiu su patogumu ten viskas OK. > > > > Bet man įdomu kuo tai geriau, nei šviesų jungiklis ten, kur jis būna pas > > vokiečius. > > > > Man rodos dainiushas argumentavo, kad junginėjimas ant svirtelės yra > nepatogus. Aš nesakau ar tai patogiau ar mažiau patogu už ratuką - > priprastum ir prie vieno, ir prie kito (px kitaip tariant). >