as daug ka turejau, tu gal tiek apskritai neturesiu. nebutu kreso, vazineciau iki dabar. ji buvo executive klases masina, iki kurios puse navarotu, sprendimu ir varikliu net siuolaikiniams japonams vitrinoj dar net neprisisapnavo. del isvaizdos nesigincyju - man kaip siek tiek italu megejui ji patiko. ir siaip, masinai buvo 16 metu ir ~400kkm. odinis vairas kaip naujas. viskas veikia absoliuciai 100%. ir veike realiai - dziugino. ir pirmiausia ne galiniai elektriniai langai imponavo, bet vaziuokles komfortas, garso izoliacija, sedynes patogumas, greiciu dezes - variklio darbas, perdavimu ir perjungimu elgesys. net mechainine deze nera tas pats pas lybra ir toyota. bet sunku isaiskint zmonems, kurie 'trumpam viska pakentet gali'. as tu lybru kiekviena menesi po 5 galejau nusipirkt, kaip manai, kodel ja vazinejau?.. ir kodel po kreso dar kelis menesius prenumerau lybru skelbimus? :) On 2017.08.18 22:51, MRT wrote: > On 2017.08.18 22:25, CodeC wrote: >> o masinai kaip supratau viskas px, svarbu gale langai elektriniai. >> automatas, kuris pas europieti net lowenda turi manual shift pas >> japonus gal nebent top modeliuose sapnuojasi ir tai kazin, bet >> archajine deze pas honda uzskaitoma kaip normali (nes aciu drakonui >> kad apskritai automata padare). bagazines durys kaip garazo vartai, >> kurias xuj atidarysi su dviraciu laikikliu arba prisiparkaves ne >> vienkiemy - irgi px, nes zmonai patinka i 'garaza' vaiksciot is >> maksimos maiseliu nesinai, atsarginis ratas bbz kur uzkabintas irgi px >> - galima pakentet. >> nuimamas kablys jei ir yra, tai niekas nepasivargina paslepti visko >> graziai kaip pas europiecius, kad masinos galas atrodytu panasus bent >> i kazka, nes dabar tai kazkoks ble stelazo remas apskardintas - irgi >> pakentet galima, nes ir siaip masina atrodo kaip plastilino gabalas i >> siena paleistas ir netolygiai tinkais aplipes. viska galima pakentet. > > Taikliai.. parasei lyg pats Libra butum turejes.. > > >> On 2017.08.18 22:12, Caponi wrote: >>> Kad būtų visa šaliuote iškalta. >>> >>> >> >