Ne tik. Tiesiog jei variklio galiai besiskiriant kokais 25% tos pačios mašinos dinamika ant popieriaus yra identiška (net ne panaši, o identiška), tai gana aiškiai parodo, kad bent vienu iš 2 ar 3 variantų tas rezultatas apribotas ne fizinių greičių dėžės savybių. -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message news:ona7lj$2te$1@trimpas.omnitel.net... > On 8/19/17 21:15, Caponi wrote: >> Jei atkreipei dėmesį, tai aš rašiau, kad tas pats automobilis su >> skirtingos galios varikliais pasižymi ta pačia dinamika iki 100km/h, net >> nebandžiau išskaičiuot, kaip Dainiushas darė, koks ten santykis išeina >> kw/tonai skirtingiem automobiliam. >> Taip kad būtent tais atvejais yra grynai atitinkamo agregatų suderinimo >> klausimas, o ne galimybių ribos. > > O kodel manai, kad dinamika priklauso tik nuo variklio max galios? Tai > butu toks totalus diletantizmas.