> > Tas auto vokiškose mašinose dar netoks senas navarotas. Dar ne taip > senai išjungus variklį vokiškoj mašinoj likdavo degti gabaritai ir čia > njūzuose dalis plėšėsi maikes ant kiek tai reikalinga eismo saugumo > fyčia, o kiti jieškojo būdų, kaip tą nervuojančią fyčia neskausmingai > diseiblinti. praeito šimtmečio vokiškoj mašinoj kaip nori taip susikoduoji. > > Bet man įdomu kuo tai geriau, nei šviesų jungiklis ten, kur jis būna pas > > vokiečius. > > > > Man rodos dainiushas argumentavo, kad junginėjimas ant svirtelės yra > nepatogus. Aš nesakau ar tai patogiau ar mažiau patogu už ratuką - > priprastum ir prie vieno, ir prie kito (px kitaip tariant). > kad ne, Caponi priskreto, kad vokiškose tai nesąmonė. Bet mano nuomone tai tikrai patogiau atskiras didelis apšviestas jungiklis, nei ten krūva sukučių ant posūkių rankenėlės.