Ilgai važinęjau švediškom mašinom, kur šviesos jungiasi ratuku, tik jo niekada nereikia liesti, nes artimos šviesos įsijungia kartu su degimu, išsijungia analogiškai (ir taip švediškose mašinose buvo nuo amžių amžinųjų). Tai pats patogiausias variantas (t.y. jokio jungiklio galėtų apskritai nebūti). Dabar jau porą metų drožiu nisaną, kuriame šviesas reikia kiekvieną kartą įjungt/išjungt ant svirtelės prie vairo. Pradžioj galvojau, kad užknis, bet labai greit judesys tapo mechaniniu, net nereikia galvot. Žodžiu su patogumu ten viskas OK. On 2017.08.18 11:25, Lawrence Jamieson wrote: > 2017-08-18 10:36, Caponi rašė: >> Atsiprašau, nelabai supratau, ką norėjai parodyt. >> Nes aš matau apvalų šviesų jungiklį (bent jau patogesnėj vietoj, nei pas > > Klausyk, o tu galėtum objektyviai paaiškinti kuo šviesų jungiklis ant > posūkio/valytuvų svirtelės yra patogiau ir geriau, nei toks jungiklis > ten, kur pas daugumą vokiškų mašinų? >