Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-18 11:54:26
On 2017.08.18 11:41, Lawrence Jamieson wrote:
 > 2017-08-18 11:37, Tomas rašė:
 >> Ilgai važinęjau švediškom mašinom, kur šviesos jungiasi ratuku, tik jo
 >> niekada nereikia liesti, nes artimos šviesos įsijungia kartu su degimu,
 >> išsijungia analogiškai (ir taip švediškose mašinose buvo nuo amžių
 >> amžinųjų). Tai pats patogiausias variantas (t.y. jokio jungiklio galėtų
 >> apskritai nebūti).
 >
 > Tai mano fokiškose mašinose šviesų jungiklis irgi įjungtas į Auto ir jau
 > nežinau kiek laiko nečiupinėtas.

Tas auto vokiškose mašinose dar netoks senas navarotas. Dar ne taip 
senai išjungus variklį vokiškoj mašinoj likdavo degti gabaritai ir čia 
njūzuose dalis plėšėsi maikes ant kiek tai reikalinga eismo saugumo 
fyčia, o kiti jieškojo būdų, kaip tą nervuojančią fyčia neskausmingai 
diseiblinti.

 >> Dabar jau porą metų drožiu nisaną, kuriame šviesas reikia kiekvieną
 >> kartą įjungt/išjungt ant svirtelės prie vairo. Pradžioj galvojau, kad
 >> užknis, bet labai greit judesys tapo mechaniniu, net nereikia galvot.
 >> Žodžiu su patogumu ten viskas OK.
 >
 > Bet man įdomu kuo tai geriau, nei šviesų jungiklis ten, kur jis būna pas
 > vokiečius.
 >

Man rodos dainiushas argumentavo, kad junginėjimas ant svirtelės yra 
nepatogus. Aš nesakau ar tai patogiau ar mažiau patogu už ratuką - 
priprastum ir prie vieno, ir prie kito (px kitaip tariant).