Todel, kad: a) LEISTINAS nereiskia PRIVALOMAS, b) nusitiesk SAVO ASMENINI kelia ir juo vazinek, kaip paciam norisi, c) jei "b" - nesuvokiama, lankyk socializacijos pagrindu kursus. "Kesha" <kestas@takas.lt> wrote in message news:pfdlca$bhg$1@trimpas.omnitel.net... > CodeC formulated on penktadienis : >> ir kuo trugdo? su kibiru jaustis ponu? bijai kad iki keliones tikslo >> nebepavyks isibeget iki maksimalaus leistino? get a car! gyveni >> pritriedes i kelnes ir niekur nespeji pastoviai? galima ir dar toliau >> fliuku pavaziuot, nustebsi ka rasi. visur visko yra. ir tikrai ne >> 'antraeilininkai' yra globali problema. KMA lipdukas ant bagazines >> dangcio vienas is 'probemos' 'sprendimo' variantu. jauciu viens is >> geresniu. > > o kodėl aš važiuojantis pagal taisykles (užsidėjęs kruizo pastovų greitį), > turiu arba pažeidinėt taisykles arba stabdyti ir tystis iš paskos paskui > antraeilininką, važiuojantį antra juosta, kai pirma yra laisva, 20 ar dar > mažesniu greičiu nei leistinas? > BTW net nežinau, kas tai per lipdukas KMA :( > >> On 2018.06.08 13:12, Kesha wrote: >>> It happens that CodeC formulated : >>>> lygtai kitur kitaip. ta antra eile ne vien tik popieziui nutiesta ir ne >>>> pavieniams susireiksminusiems seskams. tai gal del to. tegu nemazeja. >>>> maziau galimybiu skraidyt debilams. normaliai vaziuot netrugdo. >>> >>> būtent, kad trukdo ir dažniausiai tiems, kurie ir neviršyja, nes >>> pavažiavus pas fliukus net pas lenkus, skirtumas tiesiog akį >>> rėžiantis... > > --- > This email has been checked for viruses by AVG. > https://www.avg.com >