argumentas gelezinis :) kalbam apie kalte pagal ket, o ne avalynes devejimo ypatumus... On 2018-06-11 12:01, Nevkurse wrote: > Nemyzk i bata, lenkdamas letesniu auto kolona niekada negali 100% but > garantuotas, kad kuris nors ju neisvairuos tau pries nosi. Ir tai > galioja visur, LT cia jokio isskirtinumo neturi. Pasildai stabdzius, > palauki kol letas letesni aplenks ir vaziuoji toliau. > > 2018.06.11 10:00, Ignas rašė: >> man apvaziuojant pora letesniu auto ir vienam pries mane issokus i >> antra juosta as lieku kaltas? tai gal ir is salutinio issokinet reikia >> taip, kad pagrindiniame esantis nespetu tau sonan ivaziuot, o i gala >> trenktusi - bus gi "nemoka skaityt eismo situacijos, pasirinkti saugu >> greiti konkreciame ruoze, nesilaiko distancijos"... >> >> On 2018-06-11 09:53, Audrius wrote: >>> Ir kaltas visais aspektais - "130 vaziuojantis". Nes nemoka skaityt >>> eismo >>> situacijos, pasirinkti saugu greiti konkreciame ruoze, nesilaiko >>> distancijos. Taskas. >>> >>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message >>> news:pfl214$bjq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kol neprieinama iki letesnio apvaziavimo... pilna dar pasitaiko, kai >>>> lenda >>>> i antra juosta arba nepaziureje veidrodin, arba nusprende, kad tu >>>> 3-4 auto >>>> ilgiu tarpo uztenka, ir nesvarbu, kad simteliu lenkia 80 >>>> vaziuojancia fura >>>> ir pries nosi uzlenda 130 vaziuojanciam... >>>> >>>> On 2018-06-08 15:10, cD-r0m wrote: >>>>> Nors magistralëse daþniausiai jau nebepasitaiko tokiø, kaþkaip visi >>>>> taupytojai iðmoko pirmoj juostoj ramiai riedëti. >>>> >>>> --- >>>> This email has been checked for viruses by AVG. >>>> https://www.avg.com >>>> >>> >>>