plonybes... kad taip jis islindes man sukliudys - faktas (nesilaikymas 101p), 10 s laiko tarpas lyg ir neaprasytas kete. pagal ket prie 130 turiu laikytis 65m atstumo, 10 s greiciu skirtumo tarp 100 ir 130 yra ~83m, kas imho yra jau nagla prie tu greiciu skirtumu. geriausias budas issiaiskint - uzlyst taip mentukam pries nosi. isdrystum? :) On 2018-06-12 10:16, Zhiniukas wrote: > Jei tu turejai 10 sekundziu laiko numesti greiciui, tai niekaip nepritempsi > prie 101 punkto. > > "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message > news:pfnrir$fm3$1@trimpas.omnitel.net... >> eik skaityt ket. ir dar mane kaltini situacijos pritempinejimu... >> >> 101. Pries pradedamas vaziuoti, pries persirikiuodamas ir kitaip keisdamas >> vaziavimo krypti, vairuotojas privalo isitikinti, kad tai daryti saugu, ir >> duoti kelia (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams. >> >> ne "nusimest nuo kruizo, suletet", ne "rimtai stabdyt", o "duoti kelia >> (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams". >> >> On 2018-06-12 09:59, Nevkurse wrote: >>> As konstatuoju fakta, kad tu kuri ir pritempineji situacija prie >>> pazeidimo. Jei as vaziuoju 150, tu prisiveji fura ir isvaziuoji i antra >>> juosta lenkt tokiu atstumu, kad man uzteks nusimest nuo kruizo, suletet >>> iki tavo greicio ir palaukt kl baigsi lenkima - jokio pazeidimo cia nera >>> ir nereikia pritempinet. Tokiu, kurie daro pazeidima ir 'soka po ratais' >>> taip, kad tenka rimtai stabdyt, as sutinku isskirtinai retai. Per pora >>> dienu mieste prsiziuriu pazeidimu daugiau, nei per metus autostradoj. >>> >>> 2018.06.12 09:42, Ignas rase: >>>> tik idijotui keliuose dvi busenos: gerbia, negerbia ar nudzius, >>>> nenudzius. as gi konstatuoju ket pazeidima, kurio nebuvima bandot irodyt >>>> pasitelke savasias dvi busenas... >>>> >>>> On 2018-06-12 09:12, Nevkurse wrote: >>>>> Tai kad jis pats tarakoninese lenktynese dalyvauja vaziuodamas -20 nuo >>>>> leistino ir cia pat iesko teisIbes, kad jo negerbia kitas >>>>> tarakonininkas, vaziuojantis -30 nuo leistino. Man kazkaip nekyla tokiu >>>>> bedu, nei ant kapoto kazkas soka, nei parkes grauzia, kad reikia gaza >>>>> atleist, kai kazkas gerokai letesnio iseina tarakono lenkt - tas niekad >>>>> neivyksta 'ant kapoto'. Dazniausiai uztenka kruiza isjungt ir kol iki >>>>> lenkianciojo priarteju, tas pabaiges manevra gryzta atgal, spaudi >>>>> 'resume' ir vaziuoji toliau. Jei pradeda lent kolona furu - ok, tada >>>>> jau reikia is paskos pavaziuot, bet cia normal - eismas vyksta. >>>>> Autostrada ne asmeninis pakilimo takas Kaunas - Klaipeda, siaip jau :) >>>>> >>>>> 2018.06.12 09:00, Kesha rase: >>>>>> Nevkurse submitted this idea : >>>>>>> Sakau baik myzt i bata ir pist prota apie sokancius po ratais. Tavo >>>>>>> paties pritemptoj situacijoj jusu greicio skirtumas 10km/h - kas ir >>>>>>> kaip tau sugeba 'paskutiniu momentu po ratais' issokt? Koja nuo gazo >>>>>>> nukeli ir po keliu sekundziu bus tas -10, net stabdyt nereiks. Kuri >>>>>>> pasakas ir bandai teisybes ieskot. >>>>>> >>>>>> Siaip kalba eina apie magistrales ir greitkelius, bei apie leistinu >>>>>> maksimaliu greiciu vaziuojancius, todel posakiai, kad kazkas turi >>>>>> stabdyti, mazinti greiti, kai kazkas uzsimano tarakoniniu lenktyniu >>>>>> yra bullshit. >>>>>> >>>>>>> 2018.06.12 08:32, Ignas rase: >>>>>>>> o neturetu lyst ir taskas. autostrada laikau ~110 ir tik lenkiant >>>>>>>> spusteliu iki 120-130, kad nemaisyt besivejantiems, tai realus >>>>>>>> paveikslelis: pasiveji koki 100-ininka, islendi i antra juosta, >>>>>>>> spusteli, kad ji apvaziuot ir paskutiniu momentu soka jis po ratais, >>>>>>>> nes jam fura uz keliu simtu metru sutrukdys. toks ispudis, kad visi >>>>>>>> jie kodekai ir jiems b..ys nudzius jei ji aplenks, o jam, neduok >>>>>>>> die, gaza atleist reiks... >>>>>>>> >>>>>>>> On 2018-06-11 21:53, CodeC wrote: >>>>>>>>> realybej tai islenda 100-120 vaziuojantys pries 140-160 >>>>>>>>> vaziuojancius, apie tai ir sukasi visi debatai. > >