logika yra zjbs, va be logikos prasciau... simtas ir vienas atvejis autobusui aplenkt fura musu keliuose: tuscia antra juosta - lenk. as nekalbu apie atvejus kai antra juosta pasiveju kazka letai lenkianti, as kalbu kai tas kazkas ketindamas aplenkt soka tau pries nosi i tavo juosta (daznai tokiu atveju veidrodziuose matau tuscia kelia). On 2018-06-12 09:27, Nevkurse wrote: > Zjbs logika, autobusas pavijes fura turi vaziuot paskui ja iki kol fura > nusuks kur nors? Nes nu jam tai bbs gausis iki 130 pagreitet, kad Kesha > komfortiskai ant 130 galetu vaziuot. > > 2018.06.12 08:58, Kesha rašė: >> CodeC has brought this to us : >>> nu, pilna magistrale ant 70 riedanciu ir islendanciu i antra juosta... >>> kasdien po minimum keleta, ar ne? >>> realybej tai islenda 100-120 vaziuojantys pries 140-160 >>> vaziuojancius, apie tai ir sukasi visi debatai. >> >> jei magistralėjė leidžiamas maksimalus greitis yra 130, tai >> važiuojantys 100-120 prieš lenkdami kažką, privalo įsitikinti ar >> lenkdami nemaišys greičiau važiuojantiems, o ne įjungti Dartanjaną ir >> tipo nechui čia kitiems lakstytį ir pralenkinėti dar lėčiau >> važiuojančius, nes būtent jie ir privalo pristabdyti arba pagreitinti >> tiek, kad netrukdytų kitiems. Ir ne šlapimo laikymo nelaikymo čia >> esmė, o saugaus ir komfortiško važiavimo greitkeliuose taisyklės. >> Reziumė, jei važiuoji lėčiau, tai netrukdyk kitiems, ir px, kad žmona, >> meilužė, darbdavys, vaikai ar dar kas ten gyvenimą gadina, nefig >> kelyje mosikuoti savo ego...