Jei tu turejai 10 sekundziu laiko numesti greiciui, tai niekaip nepritempsi prie 101 punkto. "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message news:pfnrir$fm3$1@trimpas.omnitel.net... > eik skaityt ket. ir dar mane kaltini situacijos pritempinejimu... > > 101. Pries pradedamas vaziuoti, pries persirikiuodamas ir kitaip keisdamas > vaziavimo krypti, vairuotojas privalo isitikinti, kad tai daryti saugu, ir > duoti kelia (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams. > > ne "nusimest nuo kruizo, suletet", ne "rimtai stabdyt", o "duoti kelia > (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams". > > On 2018-06-12 09:59, Nevkurse wrote: >> As konstatuoju fakta, kad tu kuri ir pritempineji situacija prie >> pazeidimo. Jei as vaziuoju 150, tu prisiveji fura ir isvaziuoji i antra >> juosta lenkt tokiu atstumu, kad man uzteks nusimest nuo kruizo, suletet >> iki tavo greicio ir palaukt kl baigsi lenkima - jokio pazeidimo cia nera >> ir nereikia pritempinet. Tokiu, kurie daro pazeidima ir 'soka po ratais' >> taip, kad tenka rimtai stabdyt, as sutinku isskirtinai retai. Per pora >> dienu mieste prsiziuriu pazeidimu daugiau, nei per metus autostradoj. >> >> 2018.06.12 09:42, Ignas rase: >>> tik idijotui keliuose dvi busenos: gerbia, negerbia ar nudzius, >>> nenudzius. as gi konstatuoju ket pazeidima, kurio nebuvima bandot irodyt >>> pasitelke savasias dvi busenas... >>> >>> On 2018-06-12 09:12, Nevkurse wrote: >>>> Tai kad jis pats tarakoninese lenktynese dalyvauja vaziuodamas -20 nuo >>>> leistino ir cia pat iesko teisIbes, kad jo negerbia kitas >>>> tarakonininkas, vaziuojantis -30 nuo leistino. Man kazkaip nekyla tokiu >>>> bedu, nei ant kapoto kazkas soka, nei parkes grauzia, kad reikia gaza >>>> atleist, kai kazkas gerokai letesnio iseina tarakono lenkt - tas niekad >>>> neivyksta 'ant kapoto'. Dazniausiai uztenka kruiza isjungt ir kol iki >>>> lenkianciojo priarteju, tas pabaiges manevra gryzta atgal, spaudi >>>> 'resume' ir vaziuoji toliau. Jei pradeda lent kolona furu - ok, tada >>>> jau reikia is paskos pavaziuot, bet cia normal - eismas vyksta. >>>> Autostrada ne asmeninis pakilimo takas Kaunas - Klaipeda, siaip jau :) >>>> >>>> 2018.06.12 09:00, Kesha rase: >>>>> Nevkurse submitted this idea : >>>>>> Sakau baik myzt i bata ir pist prota apie sokancius po ratais. Tavo >>>>>> paties pritemptoj situacijoj jusu greicio skirtumas 10km/h - kas ir >>>>>> kaip tau sugeba 'paskutiniu momentu po ratais' issokt? Koja nuo gazo >>>>>> nukeli ir po keliu sekundziu bus tas -10, net stabdyt nereiks. Kuri >>>>>> pasakas ir bandai teisybes ieskot. >>>>> >>>>> Siaip kalba eina apie magistrales ir greitkelius, bei apie leistinu >>>>> maksimaliu greiciu vaziuojancius, todel posakiai, kad kazkas turi >>>>> stabdyti, mazinti greiti, kai kazkas uzsimano tarakoniniu lenktyniu >>>>> yra bullshit. >>>>> >>>>>> 2018.06.12 08:32, Ignas rase: >>>>>>> o neturetu lyst ir taskas. autostrada laikau ~110 ir tik lenkiant >>>>>>> spusteliu iki 120-130, kad nemaisyt besivejantiems, tai realus >>>>>>> paveikslelis: pasiveji koki 100-ininka, islendi i antra juosta, >>>>>>> spusteli, kad ji apvaziuot ir paskutiniu momentu soka jis po ratais, >>>>>>> nes jam fura uz keliu simtu metru sutrukdys. toks ispudis, kad visi >>>>>>> jie kodekai ir jiems b..ys nudzius jei ji aplenks, o jam, neduok >>>>>>> die, gaza atleist reiks... >>>>>>> >>>>>>> On 2018-06-11 21:53, CodeC wrote: >>>>>>>> realybej tai islenda 100-120 vaziuojantys pries 140-160 >>>>>>>> vaziuojancius, apie tai ir sukasi visi debatai.